A2 1.4 Color Storm rood € 2950,00
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
- BMW02noord
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Wegens aanschaf andere A2 color storm met OSS te koop.
Audi A2 1.4 CS rood
Km stand 267.000
Bouwjaar 2005
Auto verkeerd in een nette staat, geen storingen. Alles werkt naar behoren. Airco wordt lekker koud, voorzien van Audi concert radio. Rood/zwarte bekleding en 17” RS4 velgen. 3 Spaaks sportstuur, cruise control, geen storingslampjes etc.
Prijs is € 2950,00.
Scherpe prijs voor een leuke A2.
Audi A2 1.4 CS rood
Km stand 267.000
Bouwjaar 2005
Auto verkeerd in een nette staat, geen storingen. Alles werkt naar behoren. Airco wordt lekker koud, voorzien van Audi concert radio. Rood/zwarte bekleding en 17” RS4 velgen. 3 Spaaks sportstuur, cruise control, geen storingslampjes etc.
Prijs is € 2950,00.
Scherpe prijs voor een leuke A2.
- Bijlagen
-
- 729B2C7F-4B85-46B6-99AA-F89CD54A8876.jpeg (218.8 KiB) 2124 keer bekeken
-
- 0DDCC06C-DD5C-433E-98EE-15294608693B.jpeg (238.86 KiB) 2124 keer bekeken
-
- F5BC1E9C-3C71-4FD3-87A1-EDEC2742EADF.jpeg (212.5 KiB) 2124 keer bekeken
-
- 23A118BB-936E-480A-9202-2439860A5B1D.jpeg (204.96 KiB) 2124 keer bekeken
-
- 813A9D7F-A8F5-477E-AA07-B4CAB83AC849.jpeg (155.38 KiB) 2124 keer bekeken
- chipsoer
- Audi A2 clublid
Sorry, moet effe een kritische noot kwijt, Heb je ook actuele foto,s. Deze zijn van de vorige eigenaar, vind ik wel erg makkelijk en niet passend. Op naar eigenaar nr 7....
- BMW02noord
Actuele foto’s heb ik op dit moment niet maar worden deze week bijgevoegd. Er is trouwens niets veranderd aan de auto
.
Gisteravond was het te donker voor foto’s en deze had ik idd nog.

Gisteravond was het te donker voor foto’s en deze had ik idd nog.
- Bijlagen
-
- 88CB1A9C-9FFD-4EAF-9E5E-1011C6D2DC1C.jpeg (3.01 MiB) 2069 keer bekeken
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Mooie A2’s !
. Wat ik me wel afvraag is wat de vraagprijs rechtvaardigt? Het is natuurlijk een kwestie van vraag en aanbod, maar jouw oude CS vraag je meer voor dan je voor de nieuwe CS hebt betaald? Bijna ton meer kms, Wel iets jonger, maar vergelijkbare uitrusting. Ik vind dat opvallend. En eigenlijk vreemd als je dit ook doet op een liefhebbers forum. Als ik op zoek zou zijn, zou ik me een beetje bekocht voelen. Of zeg ik nu iets raars?
Succes met de verkoop er is vast wel een liefhebber voor te vinden

Succes met de verkoop er is vast wel een liefhebber voor te vinden

Audi A2 ATL ‘04 - Akoya Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Silver CS Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Kristallblau under construction
Audi A2 AUA ‘01 - Ebonyschwarz Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Silver CS Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Kristallblau under construction
Audi A2 AUA ‘01 - Ebonyschwarz Pimped
- BMW02noord
Terechte vraag hoor.
Kijkende naar de huidige prijzen die voor een CS gevraagd worden denk ik dat deze prijs scherp is.
Tel daarbij op dat ik weer wat ik aan onderhoud en dergelijke heb uitgegeven en de auto volledig storingsvrij is. De auto die ik heb gekocht heeft een EGR storing en we zal vast nog wel het een en ander aan mankeren en kosten om hem in dezelfde staat te krijgen als die van mij.
Tevens is km stand bij een import auto niet te checken en bij mijn huidige CS omdat het een NL auto is wel.
Ook werd de gekochte CS erg scherp aangeboden en heb ik deze gekocht met het risico dat ik geluk kan hebben voor de prijs of pech omdat er veel kosten aan kunnen komen.
Ik heb zowiezo niet de illusie dat ik hem verkoop hier op het forum omdat de meeste al voorzien zijn. Maar misschien is er iemand die weer iemand weet die een goeie zoekt, dan heb ik geluk
Hoop dat dit je vraag voldoende beantwoord.
Kijkende naar de huidige prijzen die voor een CS gevraagd worden denk ik dat deze prijs scherp is.
Tel daarbij op dat ik weer wat ik aan onderhoud en dergelijke heb uitgegeven en de auto volledig storingsvrij is. De auto die ik heb gekocht heeft een EGR storing en we zal vast nog wel het een en ander aan mankeren en kosten om hem in dezelfde staat te krijgen als die van mij.
Tevens is km stand bij een import auto niet te checken en bij mijn huidige CS omdat het een NL auto is wel.
Ook werd de gekochte CS erg scherp aangeboden en heb ik deze gekocht met het risico dat ik geluk kan hebben voor de prijs of pech omdat er veel kosten aan kunnen komen.
Ik heb zowiezo niet de illusie dat ik hem verkoop hier op het forum omdat de meeste al voorzien zijn. Maar misschien is er iemand die weer iemand weet die een goeie zoekt, dan heb ik geluk

Hoop dat dit je vraag voldoende beantwoord.
- karolography
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Is dit niet die auto die eerst een hele tijd in het noorden bij een garage te koop stond voor een enorm bedrag (ik meende rond de € 6.000)? En dat iemand van het forum ‘m had gekocht uiteindelijk voor veel minder? Maar hij is dus nu alweer van iemand anders en diegene zet ‘m nu ook weer te koop?
Of ben ik nu helemaal in de war en haal ik allemaal knalrode auto’s door elkaar?
Of ben ik nu helemaal in de war en haal ik allemaal knalrode auto’s door elkaar?

- Ger964
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ik heb even vlug op wat autosites gekeken en denk op basis van het overige CS aanbod dat de prijs wat aan de hoge kant is.
Pluspunt is dat het een NL A2 is met waarschijnlijk kloppende kilometerstand.
Pluspunt kan zijn dat er aantoonbaar onderhoud is uitgevoerd at terug te lezen is op bijgevoegde facturen.
Pluspunt is ook dat het een CS is ipv de zoveelste grijze of zwarte.
Minpunt zou ik de multi steek 17 inch velgen vinden.
Behalve niet origineel zijn ze ook nog eens flink zwaarder dan de originele 17 inch velgen.
Je moet echt wel liefhebber zijn om zoveel geld te willen uitgeven voor een zeg 15 jaar oude auto met bijna 3 ton op de teller. In het segment Aygo, Lupo, Up, Yaris ed zijn jongere auto’s te koop voor vergelijkbaar geld. Maar ja, dan heb je geen A2
.
En de gele CS die je gekocht hebt was echt een koopje
.
Pluspunt is dat het een NL A2 is met waarschijnlijk kloppende kilometerstand.
Pluspunt kan zijn dat er aantoonbaar onderhoud is uitgevoerd at terug te lezen is op bijgevoegde facturen.
Pluspunt is ook dat het een CS is ipv de zoveelste grijze of zwarte.
Minpunt zou ik de multi steek 17 inch velgen vinden.
Behalve niet origineel zijn ze ook nog eens flink zwaarder dan de originele 17 inch velgen.
Je moet echt wel liefhebber zijn om zoveel geld te willen uitgeven voor een zeg 15 jaar oude auto met bijna 3 ton op de teller. In het segment Aygo, Lupo, Up, Yaris ed zijn jongere auto’s te koop voor vergelijkbaar geld. Maar ja, dan heb je geen A2

En de gele CS die je gekocht hebt was echt een koopje

- BMW02noord
Ehm, ik heb ook even op wat verkoopsites gekeken waaronder Autoscout en Marktplaats en kan er geen goedkopere vinden dan de mijne als het gaat om een CS. Of kijk ik niet goed?
- chipsoer
- Audi A2 clublid
Dit was de verkoopprijs een half jaar geleden, had er zelf ook interesse in, maar stond me te ver weg en de destijds 6 eigenaren stonden me niet aan.https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/aud ... ousPage=lrkarolography schreef: ↑05 sep 2021, 21:24Is dit niet die auto die eerst een hele tijd in het noorden bij een garage te koop stond voor een enorm bedrag (ik meende rond de € 6.000)? En dat iemand van het forum ‘m had gekocht uiteindelijk voor veel minder? Maar hij is dus nu alweer van iemand anders en diegene zet ‘m nu ook weer te koop?
Denk de auto via Mp verkopen een beter idee is.