A2 Colorstorm
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
- august
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
A2 Colurstorm bouwjaar 2005
220XXXkm
niuwe vulinlaat tuitensproeer vloeistof
Standaard velgen met nieuwe Conties
Eveentueel met nieuwe kat .
Vaste 5500 euro.
Prijs met 2 jaar scgrigtelike garantieop alles = alles 7500 euro.
220XXXkm
niuwe vulinlaat tuitensproeer vloeistof
Standaard velgen met nieuwe Conties
Eveentueel met nieuwe kat .
Vaste 5500 euro.
Prijs met 2 jaar scgrigtelike garantieop alles = alles 7500 euro.
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Beste August,
Of je hebt te lang in de zon gezeten of een klein alcoholische versnapering teveel genomen. Tekst is niet echt goed te lezen. Met alle respect en dat meen ik uit de grond van mijn hart, je overvraagt je hand met dit berichtje/ aanbod. Ik begrijp dat je graag geld wilt maken voor een Audi A8, maar het getuigt niet echt van respect dat je dat probeert te doen over de rug van A2 liefhebbers op hun eigen forum.
Als je serieus jouw 2 dagen geleden aangeschafte A2 wilt verkopen met 2 jarige schriftelijke garantie, had dan in ieder geval de moeite genomen om het in correct Nederlands te adverteren.
Ik kan dit, jouw houding en wat mij betreft jouw aanwezigheid op dit forum niet waarderen op dit moment.
Succes met sparen voor de A8
Of je hebt te lang in de zon gezeten of een klein alcoholische versnapering teveel genomen. Tekst is niet echt goed te lezen. Met alle respect en dat meen ik uit de grond van mijn hart, je overvraagt je hand met dit berichtje/ aanbod. Ik begrijp dat je graag geld wilt maken voor een Audi A8, maar het getuigt niet echt van respect dat je dat probeert te doen over de rug van A2 liefhebbers op hun eigen forum.
Als je serieus jouw 2 dagen geleden aangeschafte A2 wilt verkopen met 2 jarige schriftelijke garantie, had dan in ieder geval de moeite genomen om het in correct Nederlands te adverteren.
Ik kan dit, jouw houding en wat mij betreft jouw aanwezigheid op dit forum niet waarderen op dit moment.
- Spits
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Hier ben ik het wel mee eens.DED@2 schreef: ↑23 jul 2018, 18:38Beste August,
Doe iedereen een lol, je hoeft het alleen te copy/pasten;
A2 Colourstorm bouwjaar 2005
220XXX kilometer
Nieuwe vul inlaat ruitensproeier vloeistof.
Standaard velgen met nieuwe Continental banden.
Eventueel met nieuwe katalysator
Vaste prijs €5500,-.
Prijs met 2 jaar schriftelijke garantie op alles = €7500,-.
Nog een paar foto's erbij, liefst wat meer detail, (als ie zo goed is waarom zou je er dan nog schriftelijke garantie bij nemen bijvoorbeeld), "alles" is nogal een groot iets in het geval van garantie.
ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.
- BlauweA2
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Hmmm,
In het andere topic had ik aangegeven wel benieuwd te zijn naar de upgrades waarmee je de verkoopprijs van de rode Colorstorm zou waarmaken.
Nu lijkt het meer de richting van downgrade(s) op te gaan...?
Tikfouten maak ik ook zeker regelmatig, maar de aantallen in een verkoopbericht waarmee je toch een (hopelijk) mooie A2 wilt aanprijzen...
Neem ff de moeite, ook om wat duidelijke foto's te maken en plaatsen. Tenslotte gaat het niet om een pakje boter, € 5.500 is heel veel geld (voor mij althans wel).
En tja, je houding, tenminste zoals deze overkomt. Sorry maar ook ik krijg er geen goed gevoel bij. Lees eens wat langer wat meer berichten op dit forum, dit is niet echt zoals het hier gangbaar is.
Just my 2 cents.
In het andere topic had ik aangegeven wel benieuwd te zijn naar de upgrades waarmee je de verkoopprijs van de rode Colorstorm zou waarmaken.
Nu lijkt het meer de richting van downgrade(s) op te gaan...?
Tikfouten maak ik ook zeker regelmatig, maar de aantallen in een verkoopbericht waarmee je toch een (hopelijk) mooie A2 wilt aanprijzen...
Neem ff de moeite, ook om wat duidelijke foto's te maken en plaatsen. Tenslotte gaat het niet om een pakje boter, € 5.500 is heel veel geld (voor mij althans wel).
En tja, je houding, tenminste zoals deze overkomt. Sorry maar ook ik krijg er geen goed gevoel bij. Lees eens wat langer wat meer berichten op dit forum, dit is niet echt zoals het hier gangbaar is.
Just my 2 cents.
For those with an eye for the finer detail, I salute you.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Nog kaler?
Ik miste al de Open Sky, het Leder en Cruise Controle, en ook nog de iedereen heeft het al velgen, ik bel me suf met de telefoon velgen....
Verder net 172XXX km gereden en deze uit Wallonië is ook Rood als het Kasteel bier ....
Verder miste ik de Mist lampen voor....
Ook George had een zeer fraaie die na hoge vraagprijs ondanks de dubbele uitlaat en perfectie toch iets minder opbracht dan hij hoopte.
Die Rode CS had ik dan toch liever van hem dan deze....
Ik miste al de Open Sky, het Leder en Cruise Controle, en ook nog de iedereen heeft het al velgen, ik bel me suf met de telefoon velgen....
Verder net 172XXX km gereden en deze uit Wallonië is ook Rood als het Kasteel bier ....
Verder miste ik de Mist lampen voor....
Ook George had een zeer fraaie die na hoge vraagprijs ondanks de dubbele uitlaat en perfectie toch iets minder opbracht dan hij hoopte.
Die Rode CS had ik dan toch liever van hem dan deze....
Mijn 1.8 blok sneuvelde en Automaat had ook vreemde dingen. nu weer gewone blok + bak gedaan...
Opa word trager en 1.4 is genoeg.
Opa word trager en 1.4 is genoeg.
- august
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Voor panodak verwijs ik je door naar de laatst hier genoemde oostenijker ofduitdrt. . In onberispelijke staat verkerend leder niet geperforeerd antraciet meetprijs 750 euro. NB Geen sportstelen. Als je wil ook leverbaar met 4 mistlampen (zelf inleren). Setje jodiom en setje wit? Kan geregeld worfden . CC zit erin Ik weet niet waar Audi ze vandaan haalde De bedieningshandel doet doet niet altijd wat ie moet doen.
Referentieadres op verzoek.
Referentieadres op verzoek.
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik denk dat met de ontbrekende "mistlampen" niet wordt gedoeld op een paar extra schijnwerpers zoals rallyrijders die graag op de voorbumper monteren (en bij voorkeur ook nog 4 op het dak). Wordt trouwens nog vrij lastig monteren met onze serviceklep...
Eerder moet je denken aan de Audi-optie (mistlampjes onder in de bumper) die op veel A2's aanwezig, vaak omgebouwd tot dagrijverlichting.
Mijn A2 miste bij aanschaf die mistlampen ook. Ik vind een A2 beter "smoelen" met die lampen en ik heb ze alsnog ingebouwd (LEDs erin en als DLR geschakeld).
Eerder moet je denken aan de Audi-optie (mistlampjes onder in de bumper) die op veel A2's aanwezig, vaak omgebouwd tot dagrijverlichting.
Mijn A2 miste bij aanschaf die mistlampen ook. Ik vind een A2 beter "smoelen" met die lampen en ik heb ze alsnog ingebouwd (LEDs erin en als DLR geschakeld).
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Mistlampen schakelen als DRL wordt behandeld in deze HowTo:Peter_Maathuis schreef: ↑24 jul 2018, 09:53Mijn A2 miste bij aanschaf die mistlampen ook. Ik vind een A2 beter "smoelen" met die lampen en ik heb ze alsnog ingebouwd (LEDs erin en als DLR geschakeld).
viewtopic.php?t=2622
Het eerder genoemde vrijgeven is niet van toepassing.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16