Fusee rubber gescheurd
- edje13
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Beste forummers, wie weet het onderdeel nummer voor nieuwe fusee kogel rubbers.
Nu zit er bij de mijne(gegoten draagarmen) een scheurtje (in de rubber). Heb de Brezan hier gemaild, en die beweert ze niet te hebben. Wie heeft hier een part-nummer van of de juiste maten (evt. Foto).
Of zijn deze los bij de dealer te verkrijgen.
Bvd.
Nu zit er bij de mijne(gegoten draagarmen) een scheurtje (in de rubber). Heb de Brezan hier gemaild, en die beweert ze niet te hebben. Wie heeft hier een part-nummer van of de juiste maten (evt. Foto).
Of zijn deze los bij de dealer te verkrijgen.
Bvd.
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
-
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Volgens mij hebben die rubbers geen eigen onderdeelnr, maar zitten bij een draagarm inbegrepen.
Beetje onhandig als alleen een rubber aan vervanging toe is... Als generiek onderdeel zijn ze echter wel te bestellen, je moet alleen de maat weten.
Ik denk dat dit in de buurt komt: https://www.winparts.nl/onderstel-aandr ... 34345.html, maar zelf opmeten en checken is aan te bevelen!
Of heeft iemand de juiste maat paraat??
Beetje onhandig als alleen een rubber aan vervanging toe is... Als generiek onderdeel zijn ze echter wel te bestellen, je moet alleen de maat weten.
Ik denk dat dit in de buurt komt: https://www.winparts.nl/onderstel-aandr ... 34345.html, maar zelf opmeten en checken is aan te bevelen!
Of heeft iemand de juiste maat paraat??
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Ik heb laatst een foutje gemaakt bij bestellen. Ik kan er wel een paar opsturen. Ik heb twee dozen over
Audi A2 ATL ‘04 - Akoya Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Silver CS Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Kristallblau under construction
Audi A2 AUA ‘01 - Ebonyschwarz Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Silver CS Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Kristallblau under construction
Audi A2 AUA ‘01 - Ebonyschwarz Pimped
-
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
From Audi A2 Owners Club:
Any link to suitable boots anyone?
I’ve used a lemforder ball joint from a pressed steel arm available from ECP ~£16 . Taken the boot and retaining clip off the ball joint and replaced. It’s then the perfect fit.
Niet de goedkoopste maar blijkbaar werkt het wel.
Any link to suitable boots anyone?
I’ve used a lemforder ball joint from a pressed steel arm available from ECP ~£16 . Taken the boot and retaining clip off the ball joint and replaced. It’s then the perfect fit.
Niet de goedkoopste maar blijkbaar werkt het wel.