Project A2 1.4TDI van muurman
- Audi_gekkie
- Berichten: 5879
- Lid geworden op: 26 jul 2012, 20:35
Voor de geïntresseerden, hier een ombouw naar een 6-bak.
140 bij 2200!!!
https://youtu.be/Mbur1mGWsdQ
140 bij 2200!!!
https://youtu.be/Mbur1mGWsdQ
Ombouw naar 6-bak zonder uitbouw:
https://youtu.be/uN7nVOtdDzY
https://youtu.be/uN7nVOtdDzY
- Audi_gekkie
- Berichten: 5879
- Lid geworden op: 26 jul 2012, 20:35
@Eekastar Jou link ken ik.
100 bij 1700 bij jou link tegen 100 bij 1600 bij mijn link is nagenoeg gelijk.
Misschien een optie voor Jos? Scheelt het werkuren Jos?
100 bij 1700 bij jou link tegen 100 bij 1600 bij mijn link is nagenoeg gelijk.
Misschien een optie voor Jos? Scheelt het werkuren Jos?
- Audi_gekkie
- Berichten: 5879
- Lid geworden op: 26 jul 2012, 20:35
@Karel Hoe kom je aan deze info?
Bedoel jij met een ATL of bijv. AJM (1.9) met een 6-bak?<blockquote class="Quote" rel="paulds65">180 bij 3600? Die van mij rijdt 180 bij 3000 toeren met 175/75/15.
En die 180 zijn echte 180km/u.
Ik dus 130 bij 3000. Dat verschil kan niet tussen een standaard ATL en standaard AMF met standaard 5-bak.</blockquote>
Nee een ASZ met FJW.
- jos_br
- Berichten: 330
- Lid geworden op: 08 aug 2010, 01:20
- Locatie: Midden-Drenthe
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Ik heb mijn bedenkingen over de houdbaarheid (kwaliteit) van deze ombouw. Daarbij passen de overbrengingen van de bak van Muurman nu perfect bij de motorkarakteristiek en schakelt deze bak absoluut niet meer hakerig, iets wat bij deze 6 versnelling ombouw wel blijft. De "oude" bak blijft immers gehandhaafd.@Eekastar Jou link ken ik.
100 bij 1700 bij jou link tegen 100 bij 1600 bij mijn link is nagenoeg gelijk.
Misschien een optie voor Jos? Scheelt het werkuren Jos?
Jos.
JBAutoservice BV
Lees net t hele verhaal nog n keer terug...
Waarom heb je voor n zwaardere koppeling gekozen? Ik rij nog met t originele spul, AMF is eveneens voorzien van sjoemelsoftware en heb niet t idee dat de drukgroep/koppeling t niet trekt...
Of heb je nog verdergaande plannetjes op de plank? :-/
Waarom heb je voor n zwaardere koppeling gekozen? Ik rij nog met t originele spul, AMF is eveneens voorzien van sjoemelsoftware en heb niet t idee dat de drukgroep/koppeling t niet trekt...
Of heb je nog verdergaande plannetjes op de plank? :-/