Ik lees dat Audigekkie FIS heeft, de uitgebreide boordcomputer. Die heb ik ook, en wil Xenon inbouwen.
1) Ik heb een leuke set gezien, de Xenonlamp.nl ombouwset H7 6000K voor 109,- of moet ik dan de set met canbus bestellen voor 129,-?
2) Moet je voor de Audi A2 een H7-R lamp bestellen of is een H7 lamp goed?
Alvast bedankt voor de antwoorden.
1.4 benzine, OSS, FIS, PDC, Cruise control, Ebonyzwart, Zwart interieur, 16" A1 velgen 195/50/R16, ONK, ribbelgrill, Concert II bluetooth
Ja een R-type bestellen, want dit is voor koplampen met de traditionele Reflectors en die heeft de A2.
Canbus moet ik even nakijken. Dit zal verwerkt zijn in de balasten denk ik.
Ik kijk vandaag even op één van de ballasten of ik het woordje "canbus" zie staan.
Zie hier belangrijke info, o.a. over R en C-lampen.
Ik zie geen canbus op de ballasten staan en ik weet bijna zeker dat ze ook niet canbusproof zijn.
Dat blijkt ook wel nadat ik één van de xenonlampen had ontkoppeld, ik wel een melding kreeg op FIS.
Hallo Gekkie, bedankt voor het nakijken. Ik kon niet zolang wachten en heb voor de zekerheid de Canbus versie voor 2 tientjes extra besteld. Gisteren de Huismerk-set H7 Canbus 6000K type R-lamp ingebouwd van Xenonlamp.nl ingebouwd. Ziet er van buitenaf erg mooi uit en t geeft fantastisch (veel) licht. Echt een aanrader!
1.4 benzine, OSS, FIS, PDC, Cruise control, Ebonyzwart, Zwart interieur, 16" A1 velgen 195/50/R16, ONK, ribbelgrill, Concert II bluetooth
Oh ja... maar d'r zat al gauw wat tijd tussen je eerste bericht en het 2e bericht met foto
Nee gekkigheid. Ik had je eerste bericht wel gezien maar zag pas gisteren je foto :oops:
:geek: