Tevens naar feno tuning ( fedde ) geweest en op de bank de puntjes op de i gezet.

JB engineeringIk dacht dat jij alles bij Jos liet doen? Die gebruikt software van JB-enginering.
Moet nog n beetje wennen aan die nieuwe koppel- en vermogenskromme... t lijkt erop alsof je inzet op hoge kruissnelheden met nog relatief snelle inhaalacties boven 3200rpm/160kmh....Tevens naar feno tuning ( fedde ) geweest en op de bank de puntjes op de i gezet.
Onderin wilde ik er graag wat bij voor soepeler rijden in hoge versnelling.Moet nog n beetje wennen aan die nieuwe koppel- en vermogenskromme... t lijkt erop alsof je inzet op hoge kruissnelheden met nog relatief snelle inhaalacties boven 3200rpm/160kmh....
De rode lijn is dus hoe het was.Hoe de uitdraai eruit ziet is ook mede afhankelijk van welke versnelling er gemeten word.
( en welke wielen e.d. )
zeker mbt wanneer vermogen/koppel erin komt.
Gezien het feit dat ik een andere bak heb is het niet geheel te vergelijken.
En jij hebt weer andere wielen.
Maar of die ong 10pk verneembaar is .. geen idee. Want de rode lijn is de run zoals ik aankwam. En daar is dus niet veel aan veranderd.
Onderin wilde ik er graag wat bij voor soepeler rijden in hoge versnelling.<blockquote class="Quote" rel="Eekastar">
Moet nog n beetje wennen aan die nieuwe koppel- en vermogenskromme... t lijkt erop alsof je inzet op hoge kruissnelheden met nog relatief snelle inhaalacties boven 3200rpm/160kmh....
De rode lijn is dus hoe het was.<blockquote class="Quote" rel="muurman">Hoe de uitdraai eruit ziet is ook mede afhankelijk van welke versnelling er gemeten word.
( en welke wielen e.d. )
zeker mbt wanneer vermogen/koppel erin komt.
Gezien het feit dat ik een andere bak heb is het niet geheel te vergelijken.
En jij hebt weer andere wielen.
Maar of die ong 10pk verneembaar is .. geen idee. Want de rode lijn is de run zoals ik aankwam. En daar is dus niet veel aan veranderd.