Project A2 1.4TDI van muurman

Projecten, modificaties en accessoires.
Gebruikersavatar
muurman
Berichten: 415
Lid geworden op: 05 sep 2015, 15:31

05 jan 2016, 17:04 0 x

nu met andere accu lijkt ie beter te starten.

Tevens naar feno tuning ( fedde ) geweest en op de bank de puntjes op de i gezet.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Audi_gekkie
Berichten: 5879
Lid geworden op: 26 jul 2012, 20:35

05 jan 2016, 19:52 0 x

111pk en 247Nm toe maar weer!

Ik dacht dat jij alles bij Jos liet doen? Die gebruikt software van JB-enginering.
Gebruikersavatar
muurman
Berichten: 415
Lid geworden op: 05 sep 2015, 15:31

05 jan 2016, 19:58 0 x

Ik dacht dat jij alles bij Jos liet doen? Die gebruikt software van JB-enginering.
JB engineering :)
Maar het meeste word bij jos gedaan. De 1ste versie van de software is ook bij jos erin geschoten. Maar nu dus versie 2 bij fedde op de bank.
Gebruikersavatar
Audi_gekkie
Berichten: 5879
Lid geworden op: 26 jul 2012, 20:35

05 jan 2016, 20:06 0 x

Merk je nou verschil met die 11pk extra?

Ik vind het verloop van JB-Engineering mooier.

Afbeelding
Gebruikersavatar
muurman
Berichten: 415
Lid geworden op: 05 sep 2015, 15:31

05 jan 2016, 20:28 0 x

Hoe de uitdraai eruit ziet is ook mede afhankelijk van welke versnelling er gemeten word.
( en welke wielen e.d. )
zeker mbt wanneer vermogen/koppel erin komt.
Gezien het feit dat ik een andere bak heb is het niet geheel te vergelijken.
En jij hebt weer andere wielen.

Maar of die ong 10pk verneembaar is .. geen idee. Want de rode lijn is de run zoals ik aankwam. En daar is dus niet veel aan veranderd.
Gebruikersavatar
Eekastar
Berichten: 436
Lid geworden op: 26 sep 2014, 22:43

05 jan 2016, 21:22 0 x

Tevens naar feno tuning ( fedde ) geweest en op de bank de puntjes op de i gezet.
Moet nog n beetje wennen aan die nieuwe koppel- en vermogenskromme... t lijkt erop alsof je inzet op hoge kruissnelheden met nog relatief snelle inhaalacties boven 3200rpm/160kmh....
Gebruikersavatar
muurman
Berichten: 415
Lid geworden op: 05 sep 2015, 15:31

05 jan 2016, 21:37 0 x

Moet nog n beetje wennen aan die nieuwe koppel- en vermogenskromme... t lijkt erop alsof je inzet op hoge kruissnelheden met nog relatief snelle inhaalacties boven 3200rpm/160kmh....
Onderin wilde ik er graag wat bij voor soepeler rijden in hoge versnelling.
Bovenin is dus niets veranderd sinds de 1ste tuning.
Maar met inhalen is kunnen doortrekken ook wel fijn :)
Gebruikersavatar
Audi_gekkie
Berichten: 5879
Lid geworden op: 26 jul 2012, 20:35

05 jan 2016, 21:44 0 x

Hoe de uitdraai eruit ziet is ook mede afhankelijk van welke versnelling er gemeten word.
( en welke wielen e.d. )
zeker mbt wanneer vermogen/koppel erin komt.
Gezien het feit dat ik een andere bak heb is het niet geheel te vergelijken.
En jij hebt weer andere wielen.

Maar of die ong 10pk verneembaar is .. geen idee. Want de rode lijn is de run zoals ik aankwam. En daar is dus niet veel aan veranderd.
De rode lijn is dus hoe het was.
Betekent dat de tuning met de software van JB-Engineering ook al uit kwam op 108pk?
Gebruikersavatar
muurman
Berichten: 415
Lid geworden op: 05 sep 2015, 15:31

05 jan 2016, 21:52 0 x

De rode lijn is dus hoe het was.
Betekent dat de tuning met de software van JB-Engineering ook al uit kwam op 108pk?
Jep.
Gebruikersavatar
Eekastar
Berichten: 436
Lid geworden op: 26 sep 2014, 22:43

06 jan 2016, 01:03 0 x

<blockquote class="Quote" rel="Eekastar">
Moet nog n beetje wennen aan die nieuwe koppel- en vermogenskromme... t lijkt erop alsof je inzet op hoge kruissnelheden met nog relatief snelle inhaalacties boven 3200rpm/160kmh....
Onderin wilde ik er graag wat bij voor soepeler rijden in hoge versnelling.
Bovenin is dus niets veranderd sinds de 1ste tuning.
Maar met inhalen is kunnen doortrekken ook wel fijn :) </blockquote>
<blockquote class="Quote" rel="muurman">Hoe de uitdraai eruit ziet is ook mede afhankelijk van welke versnelling er gemeten word.
( en welke wielen e.d. )
zeker mbt wanneer vermogen/koppel erin komt.
Gezien het feit dat ik een andere bak heb is het niet geheel te vergelijken.
En jij hebt weer andere wielen.

Maar of die ong 10pk verneembaar is .. geen idee. Want de rode lijn is de run zoals ik aankwam. En daar is dus niet veel aan veranderd.
De rode lijn is dus hoe het was.
Betekent dat de tuning met de software van JB-Engineering ook al uit kwam op 108pk?</blockquote>


Ah... nou snap ik m beter #:-S
Mooie koppel stijging, goed voelbaar vanaf 17-1800rpm denk ik?
Hoe is t met roeten nu ie onderin wat rijker is afgesteld?
Plaats reactie