Comfortsluiting en raamschakelaar werken niet

Discussie over het interieur van de A2
Plaats reactie
Ticcie
Audi A2 clublid
Berichten: 489
Lid geworden op: 15 okt 2019, 20:05
Locatie: Bussum
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

10 apr 2020, 21:24 0 x

Ha,
Ik heb al even wat gezocht hier, maar kan niet echt iets vinden... mijn comfortsluiting werkt niet meer... daarnaast werkt ook de raamschakelaar van de passagiersdeur niet. Mss heeft eea met elkaar te maken?

De raamschakelaar: bediening vanaf de bestuurderskant werkt wel, de CV in de pass.deur werkt en ook het rode ledje in de raamschakelaar. Zie geen kapotte zekeringen en heb de schakelaar een stuk gedemonteerd, maar zie niks vreemds. Hij doet t ook niet af en toe of een beetje (dat probleem heb ik meer aan de bestuurderskant met de andere ruit). Geen idee wanneer ie er mee op is gehouden en mss zelfs nooit gedaan in mijn bezit.

De comfortsluiting gebruik ik regelmatig en die doet het sinds een paar weken niet meer.

Enige wat ik online kon vinden was mss slechte contacten in de comfortmodule: die bekeken en ingespoten met contactspray, maar dat helpt niet.

Heb geen vcds, dus ik kan niet uitlezen, maar mss dat iemand me op weg kan helpen? Ik weet ook niet of deze storingen met elkaar te maken hebben overigens, maar t zou wel kunnen...

Verder vandaag getankt en dik 1 op 16 gereden, dus ik vergeef m dit probleempje wel 😁
Gebruikersavatar
kobus1978
Audi A2 cluborganisatie
Berichten: 1135
Lid geworden op: 17 jan 2018, 08:57
Locatie: Almere
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

10 apr 2020, 21:36 2 x

Kan zo niet zeggen wat het is maar als je in Almere langs wilt komt kunnen we de A2 even uitlezen. Wel 1,5 meter afstand houden. ;)
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
Ticcie
Audi A2 clublid
Berichten: 489
Lid geworden op: 15 okt 2019, 20:05
Locatie: Bussum
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

11 apr 2020, 12:25 1 x

👍🏻 Dank voor je aanbod. Als ik er niet uitkom dan kom ik graag een keer langs!
Plaats reactie