Handelaren

Forum nieuws en aankondigingen
Gesloten
Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 1240
Lid geworden op: 06 mei 2009, 20:47

08 mar 2017, 17:51 0 x

Ik ontvang signalen dat er op het forum "handelaren" actief zijn met niet altijd de beste bedoelingen.

Bij constatering van "handelaars-activiteiten" ga ik accounts sluiten en blokkeren.

Laat dit een liefhebbers-forum blijven. Handel drijven doe je maar op Marktplaats.
Gebruikersavatar
DED@2
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 dec 2016, 23:06
Locatie: Zoetermeer
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

10 mar 2017, 11:17 0 x

Beste Peter,
Mag ik informeren naar wat meer bijzonderheden hieromtrent? Ik heb geen beeld om welk gedrag het precies gaat. Uiteraard zijn minder goede bedoelingen niet welkom. Misschien voel ik me enigzins aangesproken omdat ik een aantal zaken te koop aanbied. Dit is echter puur omdat ik op proef of uit hobbyisme onderdelen koop en verkoop. Wanneer dit daaronder valt zou ik dat graag willen weten. Voor zover ik kan beoordelen val ik hier niet onder, maar wil ook geen stempel krijgen wanneer dat wel het geval is.
Mvg Duncan
A2 ATL | PTW | Advance | Style | Bilstein S-line | OSS | APS | Afn TRHK | MFL | BT FSE | Full LED front + sensor | Courtsey lights | ColorFIS | Footwell lights | LED mirror | audio upgrades | 288/41mm Polo GTI brakes | S-line 17” | A1 armsteun
Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 1240
Lid geworden op: 06 mei 2009, 20:47

10 mar 2017, 12:01 0 x

Het gaat alleen om professionele handelaren.
Gesloten