Kan geen Te koop topic aanmaken

Bugs gevonden in het forum ?
Gebruikersavatar
chrisgroot
Berichten: 67
Lid geworden op: 07 dec 2020, 23:39
Locatie: Midden-Drenthe
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

03 jan 2021, 09:34 1 x

Hi,

Ik kan geen te koop of te koop gevraagd topic aanmaken. Ik zie ook geen forum permissies staan onderaan als ik beide delen van het forum open.

Voor de duidelijkheid, het gaat niet om het verkopen van een auto. Daar zijn de regels duidelijk dat je een half jaar lid moet zijn.
Gebruikersavatar
chipsoer
Berichten: 1548
Lid geworden op: 15 mei 2009, 19:15
Locatie: Schiermonnikoog
Motortype: Weet ik niet

03 jan 2021, 09:59 1 x

chrisgroot schreef:
03 jan 2021, 09:34
Hi,

Ik kan geen te koop of te koop gevraagd topic aanmaken. Ik zie ook geen forum permissies staan onderaan als ik beide delen van het forum open.

Voor de duidelijkheid, het gaat niet om het verkopen van een auto. Daar zijn de regels duidelijk dat je een half jaar lid moet zijn.
Puur toeval, vanmorgen ook opgemerkt. Ben weer zoekende...
Gebruikersavatar
chrisgroot
Berichten: 67
Lid geworden op: 07 dec 2020, 23:39
Locatie: Midden-Drenthe
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

03 jan 2021, 12:16 0 x

chipsoer schreef:
03 jan 2021, 09:59
chrisgroot schreef:
03 jan 2021, 09:34
Hi,

Ik kan geen te koop of te koop gevraagd topic aanmaken. Ik zie ook geen forum permissies staan onderaan als ik beide delen van het forum open.

Voor de duidelijkheid, het gaat niet om het verkopen van een auto. Daar zijn de regels duidelijk dat je een half jaar lid moet zijn.
Puur toeval, vanmorgen ook opgemerkt. Ben weer zoekende...

Nou, ik kan het sinds het aanmelden al niet. En nu nog steeds niet.
Gebruikersavatar
HansJan
Moderator
Berichten: 6174
Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

03 jan 2021, 12:47 1 x

@chrisgroot - de beperking is voor alle advertenties op het forum. Dit was niet vermeld in de voorwaarden en bij deze hersteld.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Gebruikersavatar
chrisgroot
Berichten: 67
Lid geworden op: 07 dec 2020, 23:39
Locatie: Midden-Drenthe
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

03 jan 2021, 13:04 0 x

HansJan schreef:
03 jan 2021, 12:47
@chrisgroot - de beperking is voor alle advertenties op het forum. Dit was niet vermeld in de voorwaarden en bij deze hersteld.
Ah duidelijk. Wel erg heftig zeg, een half jaar lid voor je een keer iets mag aanbieden. Wie is daar nou bij gebaat?

Als je bang bent voor een toestroom aan eenmalige adverteerders, dan kan je daar toch op modereren en je minimum van een aantal posts is toch een mooie benchmark om betrokkenheid van een nieuwe liefhebber te meten?

Nu jaag je een nieuwe liefhebber de markt op (of zelfs weg). Maar goed, jullie regels...
Gebruikersavatar
chipsoer
Berichten: 1548
Lid geworden op: 15 mei 2009, 19:15
Locatie: Schiermonnikoog
Motortype: Weet ik niet

03 jan 2021, 13:54 1 x

@HansJan dan zit hier toch iets goed fout, denk dat er nog geen handvol leden hier langer dan mij aktief zijn op het forum dat ik. Heb in Mei mijn A2 verkocht heb, wil niet zeggen dat ik mijn account heb opgezegd.Lees hier nog wekelijks. Ik vermoed doordat het komt omdat mijn voormalige A2 is verwijdert in de lijst van km standen. Heb ook nog altijd kunnen inloggen. Ben op zoek naar een A2, heimwee... Zou je het kunnen corrigeren.?
Gebruikersavatar
HansJan
Moderator
Berichten: 6174
Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

03 jan 2021, 14:17 0 x

Heren, we zijn ons bewust van een fout op het forum. Zowel forumleden als clubleden moeten de mogelijkheid hebben om berichten te plaatsen. Dat is nu alleen voor clubleden voorbehouden.

Vorig jaar is een wijziging doorgevoerd omdat de verkoopsectie stelselmatig werd misbruikt. Mogelijk worden de regels nog versoepeld, eerst wordt de fout hersteld.

@chipsoer: jouw A2 is niet bewust verwijderd uit de lijst met KM-standen. Het heeft ook geen invloed op de toegang tot en functies van het forum. De nieuwe eigenaar zou de kilometerstand kunnen herstellen of we voegen het handmatig toe met de stand bij verkoop. Dan graag een PB.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

03 jan 2021, 16:55 0 x

Mijn voorstel;

Betalende Club leden gelijk toegang geven tot alles.

Forum leden die gratis hun zooi kwijt willen een half jaar bedenktijd prima...
Wel moet iedereen via Voorstel forum ook een vraag van A2 gezocht kunnen plaatsen....
niet verkopers maar nog zoekende zoals een bekende monteur uit Zandvoort, werkende in Haarlem...

Door geen nieuwe topic op verstel na voorkomen we wel spam berichten die voor de moderators veel werk opleverden...
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Gebruikersavatar
chrisgroot
Berichten: 67
Lid geworden op: 07 dec 2020, 23:39
Locatie: Midden-Drenthe
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

03 jan 2021, 17:23 2 x

Ik begrijp werkelijk niet waar de allergie voor verkoop vandaan komt. Een half jaar aan de zijlijn mee kijken? Waar is dat dan goed voor? Moet je jezelf eerst bewijzen? Waarom?

Is het nu zo’n schande als iemand ergens een centje aan verdiend om zijn hobby voort te zetten? Moet ik het dan maar ergens op marktplaats of Facebook gooien zodat een lid hier zich er naar rot mag zoeken?Is er dan niemand blij dat er met meer regelmaat een paar leuke onderdelen worden aangeboden? Juist in een beginfase van de aanschaf zit (voor mij) momentum m.b.t. aanschaf of verkoop van onderdelen. Delen die ik niet meer nodig heb verkoop ik graag en delen die ik zoek om de auto op te knappen zoek ik juist.

Dat er een mooie betrokken groep is die zo begaan is met dit autootje is echt een bijzonderheid, maar met deze instelling lijkt het wel tot een soort ‘kerngroep’ behouden om de hobby uit te oefenen.

Is het niemand opgevallen dat iedereen meer bezig is met advertenties te promoten van buiten dit forum dan van liefhebbende bezitters die wellicht van alles in hun eigen garage hebben liggen?

Ik heb mijn auto nota bene via dit forum gekocht van iemand die mee leest en mij een PB stuurde, maar door al deze onnozele (sorry maar dat is het gewoon) redenen hier niet mocht adverteren. Dat is gewoon ieders verlies. Sterker nog, deze liefhebber voelde zich totaal niet uitgenodigd om deel te nemen aan dit forum omdat het (quote) ‘zo’n streng forum is waar niet zo maar iets geaccepteerd wordt.’

Goed, als buitenstaander even kritiek uiten over het forum is enerzijds wellicht niet netjes, maar anderzijds mag je jezelf afvragen of je hiermee wel nieuwe leden mee verwelkomd.
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

03 jan 2021, 18:02 1 x

Helemaal eens maar in je voorstel Topic mag je jezelf voorstellen en alle zooi ook aanbieden... en soms gaat een moderator daar verkoop topic verhuizen.... jezelf melden en Moderator doet het wel...

De foute verkopers uit verleden of die nooit hier kwamen en hun A2 kwijt wilden....
Daarom hebben ze het aangepast.

Verder hoop ik dat een betalend lid meer voordelen zal krijgen.
En Hans Jan is het aan 't uitzoeken, even kijken hoe dat moet zonder dat er nog meer fout gaat.

De aanmeld voorstel link werkte altijd en daar iets aanbieden omdat je iets over hebt is niets mis mee.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Plaats reactie