bv39 turbo borgwarner (1.4tdi 90pk)

Aanbieden van onderdelen, altijd met prijsvermelding.
Forumregels
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
Fredmarcus
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 okt 2014, 11:45
Locatie: Sdwest-Frysln
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

31 aug 2020, 17:47 0 x

Nee dat wordt mij dan te duur. Kan hem voor 200 helemaal laten reviseren. Is voor mij dan goedkoper. In ieder geval bedankt. Groet, Fred
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

01 sep 2020, 08:26 0 x

Revisie is vaak opsturen en weekje of meer wachten.....

een Ruil Turbo en afhankelijk van na revisie of de oude nog bruikbaar was geld terug krijgen is sneller...

ik zie dat vraagprijs van €280,- naar €200 daalde, ja er is nu eenmaal minder Diesel vraag gezien de belasting en milieu zone's dus ook de Diesel delen dalen flink in prijs.....

Is het dezelfde die er zo op paste of nog veel moeten aanpassen?
En sloperij, die vragen ook na voelen as een prijs en moet je maar afwachten hoe lang die mee gaan...

En let op, er zijn ook onderdelen die als gereviseerde worden aangeboden, en eigenlijk alleen maar schoongemaakt zijn er er weer als nieuw uit zien.. maar dat beslist niet zijn.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Gesloten