Lohran stelt zich voor

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lohran
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 nov 2017, 19:51
Locatie: Hoorn
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

05 nov 2021, 15:31 5 x

Hallo,

Mijn naam is Laurens en woon in Noord-Holland. Sinds kort in het trotse bezit van een A2 1.4 :cool: Sinds 2015 rijd ik in een auto van een ander Duits merk :flushed: en omdat die wat oud begint te worden zet ik deze nu in de winter binnen (BMW E34 540i Touring 1994). Ik was dus opzoek naar een leuke, goedkoop te rijden auto maar met achterdeuren zodat de Maxi-Cosi er ook makkelijk in kan. In het verleden al eens met een A2 gereden en was toen zeer positief verrast: erg fijne auto's! Dus daar is mijn keuze op gevallen. Het is er eentje uit 2002 met 130.000km. Niet de netste (blanke lak schade), maar daar was de prijs ook naar en het interieur is gelukkig wel nog erg netjes (op de softtouch na).

Veel plannen heb ik er niet mee. Ik wil de softtouch delen vervangen door de onderdelen zonder softtouch, andere radio en ik wil er graag pepperpots onder.
Gebruikersavatar
TJT
Berichten: 732
Lid geworden op: 18 jun 2019, 15:11
Locatie: Utrechtse Heuvelrug
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

05 nov 2021, 16:40 0 x

Ik zie dat je al even lid bent, maar alsnog welkom!

Het nadeel van de kleur rood bij de A2 is dat deze nogal gevoelig is voor blistering.
Bij alle andere kleuren en de rode Colour.Storm zie je dat gelukkig zelden.

Hoe dan ook nog veel rijplezier gewenst met je rode alu kogel!
Gebruikersavatar
Lohran
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 nov 2017, 19:51
Locatie: Hoorn
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

05 nov 2021, 16:46 0 x

Klopt! Mijn ouders waren destijds opzoek naar een A2 maar het is toen uiteindelijk wat anders geworden, dus verder nooit wat met het account gedaan. Maar nu ik er zelf eentje heb komt ‘ie weer van pas!

Ja zonde van de lak, maar hij rijdt er niet minder om. Wie weet laat ik de ergste plekken nog een keer bijwerken, gezien de kilometerstand is ‘ie het misschien wel waard. Maar voor nu lekker rijden vooral!
Plaats reactie