Paladore is back!

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
PBCarCare
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 dec 2020, 21:53
Locatie: IJsselstein
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

03 dec 2020, 19:30 1 x

Oooooit was er een plan .
De A2 in ebony zwart er uit....dat is gelukt.
Heeftbde nieuwe eigenaar zich nog gemeld hier?
Daarna op zoek naar een rode colorstorm...
Nu enkele jaren later is dat uiteindelijk gelukt.
Een mooie CS 1.6fsi 2005 gevonden, origineel Nederlands geleverd, 1e eigenaar en NAP.
Wel nog wat werk aan maar dat komt goed.
Eerst maar eens op zoek naar een knipperlicht module, nieuwe mattenset, ramen blinderen, velgen opknappen, glascoating op de lak aanbrengen...and the list goes on hahaha.
En dan nog login naam en wachtwoord en ooit geregistreerd email adres zien te achterhalen van dit leuke forum....niet te vinden natuurlijk. Dan maar mijn nieuwe bedrijfsnaam, ook goed :thumbmin:
Kortom, Paladore = PBCarCare en zegt hallooo allemaal :D
Groet Paul
Bijlagen
IMG_20201201_160409.jpg
IMG_20201201_160409.jpg (3.63 MiB) 2357 keer bekeken
IMG_20201202_164503__01.jpg
IMG_20201202_164503__01.jpg (2.67 MiB) 2357 keer bekeken
Paul Bliekendaal
www.pbcarcare.nl
Gebruikersavatar
advanced
Berichten: 482
Lid geworden op: 11 nov 2012, 13:38

03 dec 2020, 19:57 0 x

Hi Paul!

Welkom terug! Maar eh, waarom weer een A2? En wat reed je dan in de tussentijd?

Je rode CS ziet er weer top uit zo op de foto te zien.
Gebruikersavatar
HansJan
Moderator
Berichten: 6174
Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

03 dec 2020, 22:17 0 x

Welkom terug in ons midden Paul! En je hebt je belofte ingelost; er staat geen rode maar een knalrode A2 voor de deur! :cool:

Deze A2 is eerder op het forum voorbij gekomen in een draadje van een andere Paul(us) die een zilvergrijze CS 1.6 FSI zoekt. Jij gaat van deze weer een knappe jongen maken, maar zo te zien is er al flink wat TLC op toegepast :mrgreen: De zwarte hebben we hier (helaas) nooit meer gezien, die mocht er ook wezen.

Jouw oorspronkelijke account is nog steeds beschikbaar maar op een ander mailadres dan je nu hebt gebruikt. Mocht je dit account weer willen gebruiken, dan kunnen we dat voor je herstellen en ook deze post koppelen aan dat account. Geef in een PB of appje maar aan wat de voorkeur heeft.

Heel veel plezier van de opvolger en we zien de mods weer met belangstelling tegemoet! 👌
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Gebruikersavatar
PBCarCare
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 dec 2020, 21:53
Locatie: IJsselstein
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

04 dec 2020, 00:02 0 x

Ik wissel zelf nogal eens van auto. Nu een Audi Q5 2017 2.0tfsi of een Audi A3 e-tron.
Dochterlief heeft eind november haar rijbewijs gehaald en ik vroeg....wat voor een auto vind je leuk...
Een rode A2..maar wel een beetje sportief...en dus was pappie verkocht en de zoektocht begonnen....
In Duitsland een paar leuke zien staan, oa vers overgespoten rode voor €3333,- kan je voor 3 mille ophalen en klaar.
Toen kwam in ene deze 'dure' rode in beeld.

Draadje van forumlid Paulus gevonden inderdaad.
Deze A2 komt bij Vakgarage Neleman vandaan.

€ 6950,- is inderdaad te veel geld. Ik heb er uiteindelijk € 4750,- voor betaald met volle tank, nieuwe Vredestein banden, nieuwe remmen, grote beurt, etc, etc.
Naast auto's detailen zit ik inmiddels ook in de autohandel, dan heb je een paar handige (betaalde) apps om historie etc te achterhalen.
Auto is van 6 april 2005, heeft 329 dagen bij Audi gestaan/rondgereden, daarna 14 jaar en 3 maanden bij de vorige eigenaar gereden en binnen gestaan.
Ik kon verder geen gekke dingen vinden over de auto en/of vorige eigenaar, het voelde goed.
Garage houder is nette en eerlijke vent en ik kreeg de indruk dat hij een deal wilde maken.
Ik was de 6de kijker voor deze Audi A2 volgens de garage.....afklappen en meenemen dus.

Wat me opviel was, de 1.6 fsi loopt als een naaimachientje zo soepel en de 110Pk's voelen goed aan, veel pit in!
Proefrit ging perfect, alle elektra werkt, deuren, kieren, naden, ophanging, professioneel banden trappen, enfin..groen licht.
Geen geklooi met kachelweerstand, haperende ramen, ratelende klepstoters, overdreven veel interieur slijtage, softlack die afbladert, niets van dat al.
De wensenlijst voor de aankomende tijd:
- nieuwe voorruit
- 2 deukjes laten behandelen
- knipperlicht module inbouwen
- daklijsten zwart wrappen
- ramen blinderen
- achterlichten donkerder maken
- velgen zwart spuiten of deze origineel houden en zwarte velgen erbij kopen
- nieuwe lichtschakelaar
- nieuwe A1 look raam en spiegelbediening inbouwen
- audio update
Paul Bliekendaal
www.pbcarcare.nl
Gebruikersavatar
toutdroit
Audi A2 clublid
Berichten: 462
Lid geworden op: 08 okt 2020, 12:59
Locatie: Utrecht
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

04 dec 2020, 11:12 0 x

PBCarCare schreef:
04 dec 2020, 00:02
Ik wissel zelf nogal eens van auto. Nu een Audi Q5 2017 2.0tfsi of een Audi A3 e-tron.
Dochterlief heeft eind november haar rijbewijs gehaald en ik vroeg....wat voor een auto vind je leuk...
Een rode A2..maar wel een beetje sportief...en dus was pappie verkocht en de zoektocht begonnen....
In Duitsland een paar leuke zien staan, oa vers overgespoten rode voor €3333,- kan je voor 3 mille ophalen en klaar.
Toen kwam in ene deze 'dure' rode in beeld.

Draadje van forumlid Paulus gevonden inderdaad.
Deze A2 komt bij Vakgarage Neleman vandaan.

€ 6950,- is inderdaad te veel geld. Ik heb er uiteindelijk € 4750,- voor betaald met volle tank, nieuwe Vredestein banden, nieuwe remmen, grote beurt, etc, etc.
Naast auto's detailen zit ik inmiddels ook in de autohandel, dan heb je een paar handige (betaalde) apps om historie etc te achterhalen.
Auto is van 6 april 2005, heeft 329 dagen bij Audi gestaan/rondgereden, daarna 14 jaar en 3 maanden bij de vorige eigenaar gereden en binnen gestaan.
Ik kon verder geen gekke dingen vinden over de auto en/of vorige eigenaar, het voelde goed.
Garage houder is nette en eerlijke vent en ik kreeg de indruk dat hij een deal wilde maken.
Ik was de 6de kijker voor deze Audi A2 volgens de garage.....afklappen en meenemen dus.

Wat me opviel was, de 1.6 fsi loopt als een naaimachientje zo soepel en de 110Pk's voelen goed aan, veel pit in!
Proefrit ging perfect, alle elektra werkt, deuren, kieren, naden, ophanging, professioneel banden trappen, enfin..groen licht.
Geen geklooi met kachelweerstand, haperende ramen, ratelende klepstoters, overdreven veel interieur slijtage, softlack die afbladert, niets van dat al.
De wensenlijst voor de aankomende tijd:
- nieuwe voorruit
- 2 deukjes laten behandelen
- knipperlicht module inbouwen
- daklijsten zwart wrappen
- ramen blinderen
- achterlichten donkerder maken
- velgen zwart spuiten of deze origineel houden en zwarte velgen erbij kopen
- nieuwe lichtschakelaar
- nieuwe A1 look raam en spiegelbediening inbouwen
- audio update
Mooie wagen, lekker rood. Hopelijk blijft ie nog lang lekker naaimachinen.
Een vraagje ook: wat bedoel je met ramen blinderen ?
In Nederland: Audi A2 BBY 2005; heel erg sprintblauw
In Gabon: Musso sports 4x4 2006; Korando 4x4 2005
Gebruikersavatar
ArcSissy
Audi A2 cluborganisatie
Berichten: 649
Lid geworden op: 05 feb 2018, 10:43
Locatie: s-Gravenhage
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

04 dec 2020, 15:28 0 x

Welkom terug @Paladore/@PBCarCare,
Heel benieuwd hoe mooi je haar weer gaat maken ... enne naar weer nieuwe mods :)
Einzigartigen Schwarz Ausgabe
Gebruikersavatar
Caspeer
Berichten: 113
Lid geworden op: 20 dec 2019, 18:20
Locatie: Lelystad
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

04 dec 2020, 16:34 0 x

Mocht je de velgen origineel willen houden én toch zwart hebben, dan biedt plastidip een heel nette oplossing. Zeker als je na de eerste coats ook een glossifier/topcoat eroverheen sprayt.
Gebruikersavatar
Lemaire
Berichten: 124
Lid geworden op: 18 okt 2018, 16:48
Locatie: Amstelveen
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

04 dec 2020, 21:44 0 x

Mooi rood is helemaal niet lelijk!
Gebruikersavatar
Peter_Audi_A2
Audi A2 clublid
Berichten: 3779
Lid geworden op: 04 feb 2012, 16:45
Locatie: Rhenen
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

04 dec 2020, 22:24 0 x

(weer) welkom op het forum en veel velige km's met de A2 gewenst.

Is een mooie auto, rood blijft toch wel een mooie kleur voor de A2 ...
Plaats reactie