Nieuw lid

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Gebruikersavatar
Veertienmeizeventien
Audi A2 clublid
Berichten: 594
Lid geworden op: 06 mei 2018, 17:49
Locatie: Muiden
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

29 jan 2020, 21:57 9 x

HansJan schreef:
29 jan 2020, 21:35
Gaat het er dan toch van komen?! Ik ben ook voor en misschien als niet-Fries ook wel van de partij! Tenzij Friezen alleen besloten meetings houden ... :tongueclose
Ja…

Ik zie dat voor me….
Een meeting met alleen friezen. en Hans-Jan.

Zwijgend staat iedereen rondom de auto’s. Buiten in een open weiland en in de verte een meer…
Meeting houding optima forma.

De stoere blonde koppen in de wind. Niemand zegt wat en kijkt stuurs voor zich uit. Af en toe knijpt iemand de ogen toe en doet alsof hij iets hoort, maar laat het moment voorbij gaan.

Na dat er een half uur niks gezegd is krijgt de praatgrage Hans-Jan het benauwd en brengt in de groep: “ik vind een gele wel mooi”. Doodse stilte is het resultaat, de wind (die er altijd i in Friesland) is het enige commentaar…

Enfin… om een lang, saai verhaal kort te maken: Hans-Jan keert naar een uur maar weer huiswaarts. Nagekeken door de groep, stoere, bonkige friezen…
De enige zin die die dag nog wordt uitgesproken: “die vent altijd… met zijn eindeloos gezeik over die gele…”…
betutteling is zinloos; passie is Goud
Gebruikersavatar
HansJan
Moderator
Berichten: 6174
Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

29 jan 2020, 22:07 3 x

:joy: Dat ga ik aan de binnenkant van mijn oogjes bekijken @Veertienmeizeventien :joy:
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Gebruikersavatar
kobus1978
Audi A2 cluborganisatie
Berichten: 1135
Lid geworden op: 17 jan 2018, 08:57
Locatie: Almere
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

29 jan 2020, 22:48 1 x

Veertienmeizeventien schreef:
29 jan 2020, 21:57
HansJan schreef:
29 jan 2020, 21:35
Gaat het er dan toch van komen?! Ik ben ook voor en misschien als niet-Fries ook wel van de partij! Tenzij Friezen alleen besloten meetings houden ... :tongueclose
Ja…

Ik zie dat voor me….
Een meeting met alleen friezen. en Hans-Jan.

Zwijgend staat iedereen rondom de auto’s. Buiten in een open weiland en in de verte een meer…
Meeting houding optima forma.

De stoere blonde koppen in de wind. Niemand zegt wat en kijkt stuurs voor zich uit. Af en toe knijpt iemand de ogen toe en doet alsof hij iets hoort, maar laat het moment voorbij gaan.

Na dat er een half uur niks gezegd is krijgt de praatgrage Hans-Jan het benauwd en brengt in de groep: “ik vind een gele wel mooi”. Doodse stilte is het resultaat, de wind (die er altijd i in Friesland) is het enige commentaar…

Enfin… om een lang, saai verhaal kort te maken: Hans-Jan keert naar een uur maar weer huiswaarts. Nagekeken door de groep, stoere, bonkige friezen…
De enige zin die die dag nog wordt uitgesproken: “die vent altijd… met zijn eindeloos gezeik over die gele…”…
Nou zijn jouw duimen mij nooit echt opgevallen dus kunnen ze nooit veel groter zijn dan de mijne, waar zuig je het steeds weer uit? Keep on going!!! :joy: :joy: :joy:
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
Gebruikersavatar
ArcSissy
Audi A2 cluborganisatie
Berichten: 649
Lid geworden op: 05 feb 2018, 10:43
Locatie: s-Gravenhage
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

30 jan 2020, 01:08 1 x

Vlakgom Chapter West ook niet uit ...
Einzigartigen Schwarz Ausgabe
Gebruikersavatar
Audi A2 Colorstorm
Audi A2 clublid
Berichten: 107
Lid geworden op: 24 dec 2019, 16:45
Locatie: Sdwest-Frysln
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

30 jan 2020, 17:08 1 x

Moeten we maar met een paar Friezen bij elkaar komen om wat te regelen.

Heb geen ervaring in het organiseren van een meeting, heb het voorstel van beach club lemmer bekeken,

Kan wel als afsluiting, echter de BBQ is niet goedkoop. Dus wat willen we uitgeven voor die dag.

Dus als er meer zijn met ideeen en willen organiseren sluit ik me hier bij aan.

Voorkeur voor de zaterdag of zondag

Groet wim
Audi a2 colorstorm sprintblau perleffekt 2004
Volkswagen t3 camper verkeersgeel 1981
1/2 Volkswagen golf 1986
Gebruikersavatar
kobus1978
Audi A2 cluborganisatie
Berichten: 1135
Lid geworden op: 17 jan 2018, 08:57
Locatie: Almere
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

30 jan 2020, 19:09 0 x

Audi A2 Colorstorm schreef:
30 jan 2020, 17:08
Moeten we maar met een paar Friezen bij elkaar komen om wat te regelen.

Heb geen ervaring in het organiseren van een meeting, heb het voorstel van beach club lemmer bekeken,

Kan wel als afsluiting, echter de BBQ is niet goedkoop. Dus wat willen we uitgeven voor die dag.

Dus als er meer zijn met ideeen en willen organiseren sluit ik me hier bij aan.

Voorkeur voor de zaterdag of zondag

Groet wim
Hoi Wim,

Leuk dat je dit zo goed oppikt. Het hoeft niet ingewikkeld te worden hoor. Een locatie waar je de A2tjes kwijt kan, een bakkie kan doen en wat ouwehoe... is al genoeg. :thumbmin:

Bekijk dit draadje eens, Parkeerplaats treffen.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

30 jan 2020, 19:37 0 x

2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Gebruikersavatar
Audi A2 Colorstorm
Audi A2 clublid
Berichten: 107
Lid geworden op: 24 dec 2019, 16:45
Locatie: Sdwest-Frysln
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

22 dec 2020, 10:14 2 x

Als het goed is komt er nog een a2 bij. De audi 80 gaat plaats maken. Moet echter wachten tot 19 januari in verband met de lockdown.

We zijn het telefonisch eens geworden en als de auto zo is als besproken dan hebben we een deal.

Meerdere details volgen zodra er wat meer bekend is.

Groet
Audi a2 colorstorm sprintblau perleffekt 2004
Volkswagen t3 camper verkeersgeel 1981
1/2 Volkswagen golf 1986
Gebruikersavatar
jaapje
Audi A2 clublid
Berichten: 1142
Lid geworden op: 04 apr 2016, 22:30
Locatie: Zutphen
Motortype: (nog) geen Audi A2

22 dec 2020, 10:20 0 x

Een gele?
Gebruikersavatar
Audi A2 Colorstorm
Audi A2 clublid
Berichten: 107
Lid geworden op: 24 dec 2019, 16:45
Locatie: Sdwest-Frysln
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

22 dec 2020, 11:28 0 x

Nee, groen
Audi a2 colorstorm sprintblau perleffekt 2004
Volkswagen t3 camper verkeersgeel 1981
1/2 Volkswagen golf 1986
Plaats reactie