Voorstellen: RobinCS

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Gebruikersavatar
HansJan
Moderator
Berichten: 6174
Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

15 apr 2018, 20:13 1 x

RobinCS schreef:
15 apr 2018, 17:01
Het is geen kunststof, daar heb ik wel middeltjes voor. Het is echt metaal, maar dan een beetje mat gespoten.
Helaas, de wielkastranden én onderdorpels zijn van kunststof. De wielkastrand voor is één geheel met het voorscherm, de wielkastrand achter is demontabel. En metalen carrosseriedelen zal je tevergeefs vinden, de A2 is grotendeels van aluminium gemaakt ;-)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Gebruikersavatar
RobinCS
Berichten: 72
Lid geworden op: 12 apr 2018, 20:30
Locatie: Westland
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

17 apr 2018, 19:35 0 x

Ok, als ik erop klop klinkt het wel als metaal. En met metaal bedoel ik dan uiteraard aluminium :)

In dat geval toch maar aan de slag met een kunststof cleaner (bij de wielkastranden dan).
Gebruikersavatar
RobinCS
Berichten: 72
Lid geworden op: 12 apr 2018, 20:30
Locatie: Westland
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

22 nov 2020, 11:42 0 x

Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan...

Deze zomer heb ik mijn A2 verkocht. Daar waar ik pre-Corona veel kilometers maakte, werd er nu niet meer met de auto gereden. Los van dat dit zonde is van de auto, drukt een diesel (die met hoger gewicht op kenteken stond dan een "gewone" NL-diesel) aardig door in de maandelijkse kosten. Toen er weer onderhoud aan zat te komen, heb ik de knoop doorgehakt en de auto verkocht. Aardig is om te melden dat de auto, nadat deze vanuit Duitsland geïmporteerd was naar Nederland, weer terug-geëxporteerd is naar Duitsland. Het feit dat een auto op die manier een 3e leven krijg (in mijn bezit is er zo'n 90.000km bij gekomen), zegt heel wat over de kwaliteit van de auto.

Ik verwacht niet dat er op korte termijn weer een auto/A2 zal komen. Dat betekent dat ik het forum en de club ga verlaten :rolleyes: Het was niet mijn intentie om zo snel weer af te haken, maar ik merk wel dat nu ik geen A2 meer heb de binding met de club automatisch ook minder wordt.

Hoewel ik niet veel zichtbaar was op het forum, vond ik het wel leuk om mij achter de schermen met de club te bemoeien. Ik heb gezien dat er stappen zijn gezet om alles professioneler aan te pakken en denk dat er een goede basis ligt om het forum en de club succesvol voort te zetten. Dank aan de heren van het bestuur en de cluborganisatie voor de leuke contacten en samenwerking (mochten er andere leden iets meer willen doen voor de club; er zijn vast mogelijkheden :cool: ) en dank ook aan iedereen op het forum voor het delen van alle info!

Er stond nog een activiteit gepland die vanwege Corona niet door kon gaan. Indien nodig zal ik daar nog mijn bijdrage aan leveren en als er bij mij in de buurt een evenement is dan vind ik het ook nog leuk om achter de schermen te helpen en/of mijn gezicht te laten zien.

Dus... wellicht tot ziens en houd dit leuke forum en deze mooie club in stand!
Gebruikersavatar
HansJan
Moderator
Berichten: 6174
Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

22 nov 2020, 13:30 0 x

Dank voor je aanwezigheid, de nuttige bijdragen en met name deelname aan de organisatie van de A2CN activiteiten!

Je bent van harte welkom om bij een volgende meeting in persoon afscheid te nemen en dat mag incognito ;)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Plaats reactie