Te goedkope A2 blijkt in "buitenland" te staan

Helaas begeven zich in de autohandel ook oplichters.
Gebruikersavatar
Johan 3L
Berichten: 1203
Lid geworden op: 21 aug 2011, 23:26

16 sep 2019, 17:04 0 x

Ja ja, als je het zo aanpakt, dat heeft ook wel wat.
Da's wel een goeie.

Leg nog even die bossen bloemen uit, dat snap ik niet
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

16 sep 2019, 19:03 0 x

Ze waarderen bij Speurders dat mensen dit soort handelaren melden.

Er zijn er nog 5 die elk weekend terug komen maar zij zitten met een systeem dat dit moeilijk kan voorkomen.
Als ze wekelijks meldingen kregen van steeds dezelfde persoon zijn ze daar dankbaar voor......
Zij een schone site want als andere dit zien en dit kan komen er meerdere Dubieuze.....

Zij zoeken naar een oplossing voor nieuw aangemelde leden...
Tijdens vakantie ging mijn partner klagen omdat we geen verse bloemen kregen!
Het kan dus nog erger! :cool:
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Gebruikersavatar
Johan 3L
Berichten: 1203
Lid geworden op: 21 aug 2011, 23:26

16 sep 2019, 19:31 1 x

Ok.
In dat geval helpen we niet ver verkoper, maar zal ik ook meewerken aan een schoner Speurders
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

21 sep 2019, 11:42 0 x

https://www.speurders.nl/overzicht/auto ... -search=A2

Mijn Hobby is er weer, net afgelopen week blijkbaar 40.000 km achteruit gereden!
Echte oplichters dus.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Gebruikersavatar
HansJan
Moderator
Berichten: 6174
Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

21 sep 2019, 13:42 2 x

eekhoorntje schreef:
21 sep 2019, 11:42
Echte oplichters dus.
Dat is inmiddels wel duidelijk ... :rolleyes:
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Gebruikersavatar
Johan 3L
Berichten: 1203
Lid geworden op: 21 aug 2011, 23:26

21 sep 2019, 19:43 1 x

Tsja,
Als je nog niet de moeite neemt om te kijken bij de echte verkoper naar de km stand, val je op dat punt ook al door de mand.
Maar weer melden bij Speurders en we gaan weer een onderhandeling aan met deze koekwous
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

05 okt 2019, 17:35 0 x

Graag alleen serieus geïnteresseerden om niet elkaars tijd te verdoen!

https://www.speurders.nl/overzicht/auto ... -search=A2

Daar is onze oplichter weer, na vorige week niets dus weer komende week gratis boeketje bloemen voor het melden?
Val deze oplichters lekker lastig met vragen voor proefrit en betaal niets!
Er staan voldoende andere van hem met alle mooie ronde bedragen.

Dit zijn gestolen foto's van reeds lang verkochte, enkele staan nog wel te koop elders voor meer geld.
Als we massaal mailen en daar een willekeurige andere uitzoeken is voor hem veel werk, en maandag weer verdwenen, maak hem gek en Verdoe Zijn Tijd!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Gebruikersavatar
Johan 3L
Berichten: 1203
Lid geworden op: 21 aug 2011, 23:26

05 okt 2019, 19:56 1 x

Vandaag is hij niet verder gekomen dan de A van Audi en Alfa.
Als we die mans nou eens wat rust gunnen, kan hij driehonderd van deze auto's plaatsen op speurders, en kan hij eindelijk eens een keer een onvervalste Zastava te koop zetten.
Mooie oldtimer voor een vast en rond bedrag.

En weer woont hij ergens anders in het midden van Nederland en hij heeft toch elke week maar weer een nieuwe naam bedacht: "Zuijder"

Misschien moet ik hem maar eens vragen of dat zijn achternaam of voornaam is.....
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

06 okt 2019, 08:24 0 x

Zastava?

Die zal hij niet aanbieden, BMW wel gezien,
voertuigen waar niemand op reageerde plaatst hij/zij niet meer, maar wel populaire.
Speurders heeft op mijn advies het aantal advertenties beperkt en wegens meubels en zo op deze gezet.

Ik heb nu een mail gestuurd door dit aantal voor Auto's bij nieuwe aangemelde op 2 te zetten.
Maar ze willen graag grote aanbieders binnenhalen voor omhoog plaatsen tegen betaling en niemand missen....
Pas na controle op werkdagen die grens ruimer maken en dan is het probleem opgelost.

Helaas is de medewerker en directie van Speurders niet dezelfde persoon maar oplichters zorgen ervoor dat minder mensen kijken wat iets Eerlijker handelaren als bijvoorbeeld Jan Eenink daar aanbieden gemist worden. Want die adverteerde daar ook erg voordelig, gezien de veel hogere Marktplaats tarieven!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Gebruikersavatar
Johan 3L
Berichten: 1203
Lid geworden op: 21 aug 2011, 23:26

06 okt 2019, 10:16 1 x

Jij hebt wel een hot-line met speurders.
Zolang zij er geen schade van ondervinden, zal we weinig worden ondernomen vrees ik.
Pas als er een claim bij hen komt, gaan ze wat doen.
En dat zal niet snel gebeuren, ben ik bang
Plaats reactie