Te goedkope A2 blijkt in "buitenland" te staan

Helaas begeven zich in de autohandel ook oplichters.
Gebruikersavatar
Johan 3L
Berichten: 1203
Lid geworden op: 21 aug 2011, 23:26

19 aug 2019, 17:07 1 x

Ik heb op een stuk of vijf verschillende auto's gereageerd, maar hij kent me al van de vorige keer.
Dus geen reactie.

Er zijn genoeg mensen hier op het forum die kunnen reageren, en hij heeft 70 auto's, dus pak een andere dan de A2, dat valt op
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

19 aug 2019, 19:31 0 x

Van de 7 mails er 6 beantwoord, dus zorg voor meerdere mail adressen.... en ja hoor, mocht vandaag geen kampeerauto kopen voor €10.000,- maar kreeg wel zijn bank nummer!

Betaal dit en we zullen bezorgen .....Ooit!
:mrgreen:
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Gebruikersavatar
Johan 3L
Berichten: 1203
Lid geworden op: 21 aug 2011, 23:26

19 aug 2019, 19:33 1 x

Je laat me even schaterlachen.
Geen camper kopen, maar wel zijn bankrekening gegeven?
Wat een grapjas.
Oh, wat zou ik die gabber toch graag persoonlijk ontmoeten....
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

07 sep 2019, 12:08 0 x

Mijn vrijwel wekelijkse Hobby is er weer!

https://www.speurders.nl/overzicht/auto ... -search=A2

Naast deze Color Storm die niet te koop is bij oplichters, kijk rustig bij overige met allen ronde €1000,- bedragen en stuur ze een serieuze mail.... veel werk voor niets... staan in buitenland, maar rijd dagelijks hier rond.

Door te mailen krijgen ze veel werk en maandag is deze spoorloos.....
Graag allen een proefrit vragen voor een van hun voertuigen!

Ik heb gevraagd voor zondag en weet dat mijn keuze in Haarlem staat... bij bekende!
Hij zal op zijn eigen auto ook reageren en omdat alle mail weg zal vallen hebben ze veel werk voor niets!

Helaas accepteerde Speurders elke nieuwe en na vrijdag middag is iedereen thuis helaas!
Maar mail ze gek en droom van iets wat niet leverbaar is.... ze hebben keuze genoeg!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Gebruikersavatar
Johan 3L
Berichten: 1203
Lid geworden op: 21 aug 2011, 23:26

07 sep 2019, 19:41 1 x

Eigenlijk is de enig beste manier om deze lamlul te doen stoppen is dat er helemaal niemand gaat reageren.
Heel Nl moet massaal die kerel negeren.
DAN pas hebben we kans dat hij ermee stopt.

Nu denkt hij telkens dat er wel iemand tussen zit die gaat happen.
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

08 sep 2019, 10:40 0 x

@ Johan 3L,

Hij moet telkens op een nieuw mail adres van mijn reageren...

Ik vraag voor Zondag, vandaag dus proefrit en weet geen Engels...
En wil contant betalen dus doe niets naar hun bekende geld weg bank....
Ook de code voor overboeken ontbrak dus ik kon niet eens hem de beloofde €6000,- geven voor de TT...

1 Sukkel die gelijk betaalde en zijn weekend is goed, tussen de €2000,- en €10.000,- en blijkbaar goede hobby.
Maar door elke zaterdag ochtend te melden en maandag blokkeren kreeg hij de opvolgende mail niet meer binnen, hij moet ook telkens IP adres zoeken, mail aanmaken en zo... want vele openbare plekken hebben nu IP blokkade... en ze controleren of IP adres en woonplaats overeen komen.. dus hij moet voor plaatsen daar wel alles online zetten!

Wel heeft hij een deel verwijderd, want bepaalde voertuigen en hij weet nog niet welke ik zocht....
Ik zoek op verse Audi alle types dus A2 weg doen is niet voldoende...
Maar als hij dit weekend vele mails kreeg en elke willekeurige dus vooral niet op A2 reageren. en hij raakte overwerkt voor €0,00 en dat kunnen we net zo vaak herhalen als hij ook doet.

Verder heb ik 1x bewijs foto gestuurd, er stond van alles maar geen enkele Auto...!
Ja, hij had het adres naast mijn ex kleuterschool relatie in Schotland gegeven en daar staat erg veel maar 0 auto's.
Helaas is hij niet traceerbaar en vrijwel alle voertuigen rijden nog dagelijks hier, Politie vond verse boetes van 3 kentekens dus kunnen nooit in Schotland gestaan hebben!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Gebruikersavatar
Johan 3L
Berichten: 1203
Lid geworden op: 21 aug 2011, 23:26

08 sep 2019, 13:32 1 x

Voor zover ik je verhaal kan volgen, ben jij er wel heel erg mee begaan.
Ik zoek nog naar een manier, maar ben er nog niet uit, om directer contact met hem te krijgen.

Overigens is hij met het aanmaken van de advertentie bij de A (alfa) begonnen, over naar de Audi en BMW.
Na dik dertig van deze merken, nog even wat Ford, Mercedes en Toyota modellen in de verkoop.

Ik heb ooit eens een garage getipt, dat een "iemand" hun auto in de verkoop heeft.
Men reageert daar nog niet eens op . Blijkbaar is het zo gewoon, dat de echte eigenaar van de auto, het niet boeit.
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

15 sep 2019, 10:42 0 x

Hij is er weer.......

De vertrouwde oplichter die ook een A2 Color Storm absoluut niet heeft,
Zelf even hun lastig vallen voor de volgende om niet op te vallen.

https://www.speurders.nl/overzicht/audi ... r_by=price

Herkenbaar aan de mooie ronde prijzen.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Gebruikersavatar
Johan 3L
Berichten: 1203
Lid geworden op: 21 aug 2011, 23:26

15 sep 2019, 20:23 1 x

Hij is niet alleen herkenbaar aan ronde prijzen, maar ook aan±
* "een dag lid op Speurders"
* altijd 3 pagina's auto's
* altijd in het weekend biedt hij de auto´s aan om vervolgens op maandag weer weg te wezen
* altijd een leuk verzonnen en soms onuitspreekbare naam
* alleen serieus geïnteresseerden om niet elkaars tijd te verdoen
* altijd hebben alle auto´s alle meest denkbare opties en uitrusting
* altijd verkoopt hij veel Audi, BMW, Mercedes, Ford en Toyota. Alle andere merken heeft hij niet in de showroom

Laten we nou eens voorgoed afscheid van deze opperzieligerd nemen en niet meer reageren op een advertentie of kijken.
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

15 sep 2019, 20:49 0 x

Zolang hij een reeds lang verkochte Color Storm mooie blauwe en voor €2000,- aanbood lopen we het risico hier iemand te krijgen die gaat klagen.
Maandelijks komen hier nieuwe die zoeken uit de snoepwinkel bij een Groenteman.... en dan deze tegenkomen en gelijk betalen?

Ik meld elke Zaterdag of hij er weer is.
Voor hem veel werk, Vrijdag avond of Zaterdag alles plaatsen, mails ontvangen maar dan maandag geblokkeerd, dus horen ze niets meer, alleen die gelijk betaalden worden slachtoffer helaas.

Maar ik heb weer 14x uitgezocht en gereageerd en kreeg deze keer 9 antwoorden.
En door bewust te reageren moet hij elk weekend hard werken en kreeg niet door dat dit tijdelijke mail adressen zijn om hem lastig te vallen, hij moet telkens uitleggen dat deze elders staat en proefrit niet kan.

Ook enkele die met zwart geld contant willen betalen of daar ophalen.
Met een groep van 7 personen sturen we meerdere mails en hij lijkt dat niet door te hebben.

Maandag ochtend is alles weg, ook mijn gegevens en zijn werk....
Rond 9.00 uur ben ik elke maandag de eerste en kan inmiddels geen bloemen meer zien...
Helaas weigerde Speurders voor weekend aanmelders een maximaal aantal in te stellen, bij 3 advertenties en de rest later moet hij wel erg veel namen aanmaken en alles uit elkaar houden.

En na inmiddels 74 bossen bloemen, wat krijg ik komende week weer aan mijn deur?
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Plaats reactie