Te goedkope A2 blijkt in "buitenland" te staan

Helaas begeven zich in de autohandel ook oplichters.
Gebruikersavatar
kobus1978
Audi A2 cluborganisatie
Berichten: 1135
Lid geworden op: 17 jan 2018, 08:57
Locatie: Almere
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

31 mei 2020, 21:14 1 x

Kan het onderwerp van dit topic niet veranderd worden naar "De dagelijkse bezigheden van een knaagdier" :tongueclose
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
Gebruikersavatar
Johan 3L
Berichten: 1203
Lid geworden op: 21 aug 2011, 23:26

31 mei 2020, 22:11 1 x

Ik zou het dan eerder "wekelijkse bezigheden van....." willen noemen
Gebruikersavatar
4$$
Berichten: 513
Lid geworden op: 26 jan 2020, 18:22
Locatie: Voerendaal
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

31 mei 2020, 22:58 1 x

Ik begrijp en deel de irritatie van jullie mbt ons knaagdier best wel. Hij wijkt regelmatig af van het onderwerp en ik moet me soms echt door zijn berichten heen worstelen en zelfs dan begrijp ik nog niet altijd helemaal.

Aan de andere kant ben ik blij met hem als actief forumlid want hij heeft veel kennis en ervaring die hij ook regelmatig op een goede manier met ons deelt.

Respect en stay safe!
Audi A2 1.4 75PK(2001 AUA) | OSS black top | RNS-D navigation plus | Parc Distance Control | Cruise Control | BT | Mistlampen |
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

01 jun 2020, 07:51 0 x

Naast de mooie blauwe met werkende OSS heeft hij nog meer leuks voor zeer scherpe prijzen.
Alleen jammer dat hij alleen maar 't geld wilde en nooit gaat leveren.

Ik probeerde van Speurders klaar te krijgen dat hij maar 1 auto mag plaatsen....
Als je 80 leuke en laag geprijsde aanbied zullen er altijd mensen reageren.

Als nieuwe krijg je pas dinsdag 3e pinksterdag je mail binnen en dan snel reageren en hopen dat 1 sukkel gaat betalen en zijn/haar weekend was weer goed.
Bedenk naam en zoek plaatsnaam en via nieuw mail adres en IP nummer volgende week weer.

Deze is herkenbaar aan ronde prijzen, tussen €1999 en €2001 zoeken en ik vind deze A2 of voor €8000,- de anderen..
Helaas vinden vele hun droom en ook liefhebbers van een TT of een Q2 trappen er vaak in.
Een opgeslagen info plaatsen en hopen dat in het weekend zonder enige moderator er een sukkel in trapt, vermoed dat hij/zij meer verdient dan U denkt, hij heeft niets, maakte foto van te koop staande, tekst er 1x bij en wekelijks herhalen.

en onderaan staat:
Verdoe niet mijn tijd ...........dus vraag een proefrit....
Laat hem dromen en kies nu geen A2 maar iets duurdere en als alle Forum leden hier reageren is voor hem veel werk, en na enkele uren op Dinsdag word zijn Account geblokkeerd en zul je niets meer van hem horen..... tot volgende week dan maar.

Ook hier komen verse A2 rijders of mensen die zoeken dus ik hou vol,
maar na vele E mails soms een terug en dan jammer voor hem dat ik zo traag betaalde! :mrgreen:
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Gebruikersavatar
Peter_Audi_A2
Audi A2 clublid
Berichten: 3779
Lid geworden op: 04 feb 2012, 16:45
Locatie: Rhenen
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

01 jun 2020, 10:21 1 x

Het zou mijns inziens al helpen als de verkoopsites standaard een soort van watermerk met de gebruikersnaam op de foto's zouden zetten.
Daarmee kun je voorkomen dat de foto's worden "hergebruikt" in dit soort nepadvertenties.
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

01 jun 2020, 17:32 0 x

Dus als ik mijn auto kwijt wil, verplicht een watermerk maken van De Eekhoorn?

Weet niet wat andere zeggen als ik elk plaatje hier zo ga misvormen?
Als je deze " handelaar " bekijkt zie je telkens een totaal andere achtergrond, en vermoedelijk maakte hij een proefrit en zelf enkele foto' s ontdekte ik.

De voertuigen spiegelen iets tekort om hem te traceren helaas.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Gebruikersavatar
Peter_Audi_A2
Audi A2 clublid
Berichten: 3779
Lid geworden op: 04 feb 2012, 16:45
Locatie: Rhenen
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

01 jun 2020, 18:42 0 x

eekhoorntje schreef:
01 jun 2020, 17:32
Dus als ik mijn auto kwijt wil, verplicht een watermerk maken van De Eekhoorn?

Weet niet wat andere zeggen als ik elk plaatje hier zo ga misvormen?
Als je deze " handelaar " bekijkt zie je telkens een totaal andere achtergrond, en vermoedelijk maakte hij een proefrit en zelf enkele foto' s ontdekte ik.

De voertuigen spiegelen iets tekort om hem te traceren helaas.
Als ik de tot nu toe geplaatste foto's op het forum bekijk, is dat helemaal niet nodig,
die zijn door de kwaliteit uit duizenden te herkennen ... ;)
Maakt niet uit, we zijn al blij met alle beeldmateriaal.

Als garagehouder kun je natuurlijk een reclamebord nadrukkelijk in beeld mee fotograferen en/of de foto labelen.

Proefritten/foto's maken lijkt mij een inspannende bezigheid, en als je voor de 5e keer bij dezelfde handelaar aankomt
(heb toch liever een groene), begint het wel op te vallen ...
Gebruikersavatar
Johan 3L
Berichten: 1203
Lid geworden op: 21 aug 2011, 23:26

01 jun 2020, 19:18 1 x

Omdat deze A2 al heel lange tijd door deze aanbieder wordt geadverteerd, had ik in het verleden de feitelijke garage, die 'm te koop had staan, een mail gestuurd en gevraagd wat ze daar van vinden.

Het antwoord moet nog steeds komen. Dus het boeit blijkbaar niet
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

13 jun 2020, 13:14 2 x

Gister E mail gekregen,
ze vinden mijn voorstel om op Speurders voor elk nieuwe account maar 1 advertentie per dag te zetten goed plan, dan is de bekende handelaar die wekelijks verhuisde met 80 voertuigen vermoedelijk weg, elke week 80 nieuwe namen en woonplaatsen kiezen, dat is teveel werk.

Vooral omdat ik op vraagprijs kan zoeken en bij tussen €1999 en €2001,- vind ik de mooie blauwe, maar ook zo alle anderen....
Dus deze week nog en dan?

Ik zal wel bericht krijgen als die regels aangepast zijn.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Gebruikersavatar
4$$
Berichten: 513
Lid geworden op: 26 jan 2020, 18:22
Locatie: Voerendaal
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

13 jun 2020, 13:18 1 x

Speurders..... Bestaat dat nog? 😉
Audi A2 1.4 75PK(2001 AUA) | OSS black top | RNS-D navigation plus | Parc Distance Control | Cruise Control | BT | Mistlampen |
Plaats reactie