Oldtimer dag

Meetings en Evenementen
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

06 jul 2019, 18:01 1 x

- Wat: Oldtimer dag.
- Wanneer: Zondag 28 Juli 150 auto's Tijd 11,30 / 17.00 maar we kunnen aanpassen.
- Waar: Hoorn, (NH) Binnenstad, elders parkeren want meestal in Centrum vol.
- Wie: Voor mensen die A2 zat zijn en een DKW of Auto Union willen kopen. :mrgreen:
- kosten Nihil...
- Als er ruimte over is, wil ik organisatie vragen.... maar onder voorbehoud.
In dat geval gelijk onze Club laten zien?
- Als we langer bleven, zodra donker word een lichtshow geschiedenis van stad Hoorn. op Rode Steen.

Deelnemerslijst,

1 €ekHOORN tje 2 personen.
2
3
4
5
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Gebruikersavatar
kobus1978
Audi A2 cluborganisatie
Berichten: 1135
Lid geworden op: 17 jan 2018, 08:57
Locatie: Almere
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

06 jul 2019, 20:19 1 x

@eekhoorntje ,

Leuk dat je dit zo snel oppakt, helaas kan ik door andere verplichtingen er niet bij zijn. :cry Voor iedereen die wel gaat heel veel plezier.

Misschien wel zo verstandig om nog duidelijk te vermelden waar er samen gekomen kan worden om 11:30. Bijvoorbeeld, parkeerplaats met adres.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

07 jul 2019, 06:51 0 x

Niet ik maar de leden bepalen de gewenste tijden.... 11.30 is beetje vroeg als Belgen en Penningmeester wil komen op 200 km afstand.... en die avond, ik maak vooraf filmpje en kan tegen die tijd de tijd van die avond voorstelling plaatsen....

Het parkeren kan gratis op paar honderd meters lopen, maar ik kijk of aangemelde tussen de classic cars mogen als Young Timer Club.. dus staan we volop in de belangstelling.... maar dat is afhankelijk van voor aanmeldingen.... dan in brede winkel straat in Centrum en kun je naast uitleg geven eigen A2 ook de anderen zien zoals...
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

07 jul 2019, 09:01 0 x

Aanvulling;

Van 13.00 tot 17.00 gratis toegang maar in de ochtend is meerijden in rondrit mogelijk.....
100 tot 150 voertuigen... en mensen die graag in klassieker mee willen?
Dat is voordat ze daar gaan parkeren, tijd komt later.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Gebruikersavatar
kobus1978
Audi A2 cluborganisatie
Berichten: 1135
Lid geworden op: 17 jan 2018, 08:57
Locatie: Almere
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

07 jul 2019, 21:19 0 x

Beste @eekhoorntje ,

Ik juich jouw initiatief toe alleen ga je denk ik voorbij aan het doel van dit draadje.

Wil je een treffen organiseren op een parkeerplaats, praatje en drankje dan zit je hier goed.

Wil je meer denk ik dat we jouw initiatief even moeten afsplitsen.

Mocht je mijn hulp nodig dan kan je mij een PB sturen.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

12 jul 2019, 20:12 0 x

Over 2 weken is het 28 juli...... of is iedereen weg?

Ik ga de begintijd en mogelijkheden in overleg met alle voor ingeschreven personen regelen.
Tussen 13.00 en 16.30 uur blijven de meeste staan, en of mensen in de ochtend interesse hebben....?

Die rondrit is in de ochtend vooral voor bepaalde merk liefhebbers iets te regelen, naast de DKW of Auto Union is voor ex andere merken liefhebbers ook voldoende te zien....
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Gebruikersavatar
RobinCS
Berichten: 72
Lid geworden op: 12 apr 2018, 20:30
Locatie: Westland
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

12 jul 2019, 22:20 1 x

Ik ben dan inderdaad op vakantie. Anders had ik wel even komen kijken :)
Gebruikersavatar
ArcSissy
Audi A2 cluborganisatie
Berichten: 649
Lid geworden op: 05 feb 2018, 10:43
Locatie: s-Gravenhage
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

13 jul 2019, 01:06 1 x

RobinCS schreef:
12 jul 2019, 22:20
Ik ben dan inderdaad op vakantie. Anders had ik wel even komen kijken :)
Echo here ... ik zal er helaas niet bij zijn. Evengoed, veel plezier!
Einzigartigen Schwarz Ausgabe
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

23 jul 2019, 15:03 0 x

Ik heb voor komende zondag maar besloten een grote spiegel (raam) te misbruiken.

Ja, dan lijken het geen 3 maar 6 A2tjes...!
Het is minder heet en tussen 13.00 en 16.00 veel te zien, daarna gaat straat leeg voor nog rondrit.

Ik heb voor 3 een parkeerplek dus de mooiste mogen in Centrum staan, de rest op enkele meters verder gratis want Zondag zijn de parkeermeters uit!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

27 jul 2019, 14:53 0 x

Aangepast schema;

9,45~10.00 uur Medemblik! Ook hier Oldtimer dag met naast 70 auto's, ook brommers, tractoren en landbouw machines... dus veel variatie....

10.00 uur welkom en rondje lopen en we mogen Carpoolen in Airco vrije auto tussen 25 en 60 jaren oud om mee te rijden! De GMC zie ik wel zitten.
De Rondrit is tussen 10.30 en 10,45 aanmelden en 11.00 uur rijden, waar de helft aan mee denkt te doen. Kosten €0,00!

Afhankelijk opkomst of er meer dan 4x A2 komt ga ik tussen 12.00 ~13.00 naar Hoorn, ook Oldtimer dag op slechts 17km rijden naar noorden.
Keuze over A7 planken of Terroristische binnendoor Route beslist de meerderheid. :mrgreen:

In Hoorn vrijwel geen Militaire voertuigen en landbouw zoals in Medemblik en meer Auto's en ook VAG groep leuks aangemeld als ze komen....
Ze verwachten rond de 120~140 voertuigen en er is plaats..... genoeg, ook daar gratis parkeren.
Hier komen ook enkele van voor 1950 als het goed is.

16.00 uur Defile, met prijzen voor minste roest en minste LED lampen en andere zaken die er niet op hoorden! Als je iets leuks ziet, vaak is meerijden mogelijk......
En mensen die het te heet vinden, er is nog een Open Water Zwemwedstrijd voor de auto haters onder ons!

Aanmelden via PB tot zondag 9.00 uur of via Whats App 06 362 33 473 of via SMS na 9.00 uur zondag ochtend...

Ik verwacht stralend weer zonder dat er een Kern Centrale hoeft te lekken!
Ja, een dubbele Meeting in Medemblik en Hoorn en de 1e of 2e helft mag ook!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Plaats reactie