Toertocht 31 augustus 2019: Vragen, opmerkingen en verder geklets

Meetings en Evenementen
Gebruikersavatar
jos_br
Berichten: 330
Lid geworden op: 08 aug 2010, 01:20
Locatie: Midden-Drenthe
Motortype: (nog) geen Audi A2

11 aug 2019, 18:16 1 x

eekhoorntje schreef:
11 aug 2019, 18:11
Jos, Je kunt van mijn schaal model lenen, 1:89 of 1:34.... :mrgreen:
Mijn dank is oneindig eekhoorntje........... :joy:

Jos.
Gebruikersavatar
HansJan
Moderator
Berichten: 6174
Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

11 aug 2019, 18:49 0 x

@jos_br je mag vast in een mooie meerijden als navigator :tongueclose
kobus1978 schreef:
11 aug 2019, 18:11
@kobus1978 en ik hebben de route gereden en we waren bijzonder onder de indruk van de mooie plekken, huizen gemaakt met oud en nieuw geld en de routes er langs en naartoe.

Kortom, hij is de moeite waard dus schroom niet langer en doe de 31e mee. Al is het maar voor de overheerlijke pannenkoek die bij de tussenstop op je ligt te wachten!
@HansJan ,

Vergeet paleis Soestdijk niet waar we langs gekomen zijn, kasteel Drakenstein ook al lag dat verscholen achter de bomen, vliegbasis Soesterberg en dan niet te vergeten die prachtige lanen met hun geweldige bomen waarbij je het idee krijgt of je door een groene kathedraal rijd. Werkelijk we hebben onze ogen uit gekeken.
Ik wilde juist alleen een tip van de sluier oplichten ;)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Gebruikersavatar
HansJan
Moderator
Berichten: 6174
Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

11 aug 2019, 21:58 0 x

Omdat het aantal inschrijvingen tot nu toe achter blijft tov vorig jaar heb ik wat leden benaderd. Blijkt dat de zaterdag geen heel praktische dag is.

Zou het voor onze leden beter passen als we de meeting een dag verschuiven en voor toekomstige meetings de zondag reserveren?

Bij deze tevens het verzoek aan de reeds ingeschreven leden of ze beschikbaarheid voor zondag in het topic voor de aanmelding kunnen aangeven.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

12 aug 2019, 08:17 0 x

Ik wilde pannenkoek vrij inschrijven dus 13.30 weg... kan beide dagen.... maar Zondag langer!

Zaterdag middag klusje.
Een nog niet forum lid met Open Sky in Gesloten Garage....!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Gebruikersavatar
Peter_Maathuis
Moderator
Berichten: 2538
Lid geworden op: 10 nov 2015, 20:42
Locatie: Valkenswaard
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

12 aug 2019, 11:08 2 x

Ik kan ook op zondag, maar mijn vrouw komt dan niet mee, dus 1 ipv 2 koffieklanten...
jacktiets
Audi A2 clublid
Berichten: 32
Lid geworden op: 06 mei 2017, 00:27

12 aug 2019, 12:31 1 x

Wij kunnen ook op zondag
2 personen
Hebben er zin in
Groet
Jack en Winnie
Gebruikersavatar
MightyBlue
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 jun 2016, 16:08

12 aug 2019, 23:35 1 x

Dudes en dudettes!

Ik ben een tijd niet echt actief geweest hier, maar heb ondertussen wel met veel plezier km's gemaakt in mijn Audi. Hoopte al een tijd een keer een meeting mee te maken – ook nieuwsgierig naar de people behind this here – en nu lijkt het ervan te komen!

Ik zie in de reacties ook de verwijzing naar de zondag… heb het niet zo ergens kunnen vinden maar staat er dan ook wat te gebeuren?

Naar alle waarschijnlijkheid kan ik zaterdag de 31ste van de partij zijn. Tot een uur of 15u. Ik kom dan trouwens vanuit Enschede en rij daarna door naar Haarlem. De dag erna moet ik in Duitsland zijn dus whatever happens then: I can't make it.

Héél tof om al die mooie Audi A2's bij elkaar te zien!
Gebruikersavatar
jmkoole
Berichten: 661
Lid geworden op: 19 jul 2010, 21:23
Locatie: Sdwest-Frysln
Motortype: (nog) geen Audi A2

13 aug 2019, 11:33 1 x

jos_br schreef:
11 aug 2019, 18:16
eekhoorntje schreef:
11 aug 2019, 18:11
Jos, Je kunt van mijn schaal model lenen, 1:89 of 1:34.... :mrgreen:
Mijn dank is oneindig eekhoorntje........... :joy:

Jos.
Je kunt van mij zelfs een echte A2 lenen Jos!
Ik zit dat weekend in Duitsland...
:blush:
VW Golf 1.5 TSI Sportsvan (2019) | VW Golf 1.4 TSI GTE (2015)
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

14 aug 2019, 08:14 0 x

Geacht Bestuur;

Ik denk dat vele even afwachten tot op maandag 26 Augustus!

Eerst draaide de Airco overuren en moest deze even snel vullen.... te heet.
Nu stralend weer en we zijn alle goed gewassen!
Net ingezeept en ja hoor, onze liever Heer zegende mijn werk met hoosbui en alles naar de bliksem!

Ik verwacht een stormloop op het aanmelden.... dus naar Zondag?
Maar ik zie nog niet aanmeldingen die Niet op Zondag geschreven hebben...

Ik kan dus nog geen Pannenkoek reserveren omdat ik Zaterdag een 3 klussen heb staan,
waaronder een Geopende Sky dichtdoen.... repareren komt later wel en gelijk daar nieuwe keuken helpen plaatsen... Zondag kan ik langer....
Door 2 dagen krijg je dit soort aanmeldingen, en ik denk dat Zaterdag prima is....

Jos- Br heeft tenslotte prima personeel om toch op de ook Aluminium TT naar buiten te rijden?

En naast op elke zaterdag werkende ondernemers, ik hoorde iemand die elke Zondag naar de kerk ging en die kan zeker geen enkele Zondag!
Ja, ik wist het niet maar een Organist kan niet zomaar weg blijven!

Ik denk dat net als in 2015 er vooral laatste week storm gaat lopen, en dat was bij Jos-Br ook bepaald niet Centraal gelegen maar wel geslaagd en gelukkig niet op Zaterdag want toen stond het industrie terrein flink vol!

Maar die ALV, is er al een agenda of mogen we via gesloten pagina voor leden al dingen insturen?
Dan kan zowel bestuur als alle leden zich voorbereiden of ze een voorstel goed of af moeten keuren!

Naast de prima toertocht dus ook ALV eindelijk... maar wat willen we straks?
Helaas een halve toch voor mijn.... maar ik kan ook niet alles hebben.

En de Nog geen A2 bezitters? Naast Jos-Br vind ik dat Peter Maathuis ook zijn Cabrio mag pakken... of iets anders van andere leden... en Jaapje met de Q2, geen probleem, wel loopt hij het risico op mag ik even zitten, want hoe hoog is die instap en hoe zijn die stoelen?

Dit is tevens mijn vraag op de ALV, mogen vreemd rijders ook hun alternatief laten zien?
Nee, ik kom niet met de lompe Krampeerauto, en de Panhard et Levassor is ook nog niet klaar.
Deze ook volledig Aluminium auto wegens de 2e wereld oorlog en staal tekort ook te duur was... is nu beter dan de nieuwe modellen van staal die later kwamen!
En nee, geen 4 deurs of Cabrio, maar de 5 deurs Ambulance, met roldak als de Eend!
Alleen zal dat nog jaren duren, want hoewel geen roest, onderdelen zijn duur en schaars en nee, een 2CV4 motor past niet, wel boxer maar toch 100% anders ondanks de latere overname....
Compleet weegt deze maar 705 kg dus onze A2 is gewoon te zwaar! :mrgreen:
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Gebruikersavatar
trebbor77
Audi A2 clublid
Berichten: 415
Lid geworden op: 20 sep 2017, 14:25
Locatie: Barneveld
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

18 aug 2019, 07:23 0 x

Ik ga er ook bij zijn, ongeacht of het 31 augustus is of 1 september. Laatste heeft wel mijn voorkeur wat ik ook net bij de opgave vermeld heb. Hoop dat we met een mooi clubje zullen zijn! Tot dan! :)
Gesloten