Puzzelrit 2019: vragen, opmerkingen en verder geklets

Meetings en Evenementen
Gebruikersavatar
HansJan
Moderator
Berichten: 6174
Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

26 mei 2019, 23:47 3 x

Puzzelrit.jpg
Puzzelrit.jpg (259.52 KiB) 4225 keer bekeken

Dit draadje is gereserveerd voor verdere vragen/uitingen over de puzzelrit :cool:

Je kunt je hier aanmelden.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Gebruikersavatar
ReemW
Berichten: 39
Lid geworden op: 23 jul 2018, 14:36
Locatie: Leeuwarden
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

27 mei 2019, 22:21 0 x

Een heel leuk initiatief! Die omgeving is ook heel mooi om rond te rijden. Maar aanmelden is niet mogelijk. De post staat nog op slot
mvg, Reem
Gebruikersavatar
kobus1978
Audi A2 cluborganisatie
Berichten: 1135
Lid geworden op: 17 jan 2018, 08:57
Locatie: Almere
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

27 mei 2019, 22:45 0 x

ReemW schreef:
27 mei 2019, 22:21
Een heel leuk initiatief! Die omgeving is ook heel mooi om rond te rijden. Maar aanmelden is niet mogelijk. De post staat nog op slot
mvg, Reem
@ReemW , Je kunt je aanmelden via info[a]audi-a2.nl . Als je betaling dan binnen is zal je door de organisatie op de lijst gezet worden. Ook dien je lid te zijn van de A2CN om te mogen deelnemen.

Hier kun je lid worden
Aanmelding

Laat uiterlijk 15 juli weten of je de meeting zult bijwonen door je aan te melden via een e-mail aan de organisatie, klik hier. Geef aan met hoeveel personen je komt, het aantal volwassenen en kinderen.

Let op: De kosten dienen na opgave van deelname (voor alle opgegeven deelnemers) direct te worden voldaan door betaling op de rekening van de vereniging, NL33 INGB 0664 5971 57 (BIC: INGBNL2A) t.n.v. P.G.M. Maathuis (onze penningmeester).

Zodra de betaling binnen is zal de organisatie je toevoegen aan de deelnemers lijst. Geen betaling geen deelname!
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
Gebruikersavatar
kobus1978
Audi A2 cluborganisatie
Berichten: 1135
Lid geworden op: 17 jan 2018, 08:57
Locatie: Almere
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

30 mei 2019, 13:49 1 x

Beste club & aspirant clubleden,

Zoals jullie gemerkt hebben gaat de aanmelding voor de meeting dit keer anders dan de voorgaande keren. Daar is bewust voor gekozen omdat in het verleden de club tot maanden na de meeting achter zijn geld aan heeft moeten zitten, dit willen wij op deze wijze voorkomen.

Deze aanpak heeft tot gevolg dat de organisatie niet direct inzicht heeft wie er interesse heeft voor de meeting omdat jullie je niet zelf kunnen opgeven, daarvoor moeten jullie immers eerst betalen. Echter zou het wel fijn zijn als de organisatie weet wie er interesse heeft voor de meeting van 31 augustus.

Ben je voornemen te komen, geef dat dan hier aan. Let wel op, dit is geen opgave van deelname maar een inventarisatie van mogelijke deelnemers.

Hier vind je de definitieve deelnemerslijst.



Kopieer (niet citeer) telkens de volledige tekst om je toe te voegen aan de deelnemerslijst met de volgende format:

volgnummer. forumnaam, mogelijk aantal deelnemers(V = Volwassen K = Kind)

Inventarisatielijst:

1. HansJan, aantal deelnemers: V2, K2
2. kobus1978, aantal deelnemers: V2, K1
3. ArcSissy, aantal deelnemers: V1
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
Gebruikersavatar
ReemW
Berichten: 39
Lid geworden op: 23 jul 2018, 14:36
Locatie: Leeuwarden
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

30 mei 2019, 21:42 2 x

Bedankt voor de toelichting. Ik zal mijn aanmelding volgende maand vastleggen.

Inventarisatielijst:

1. HansJan, aantal deelnemers: V2, K2
2. kobus1978, aantal deelnemers: V2, K1
3. ArcSissy, aantal deelnemers: V1
4. ReemW, aantal deelnemers: V2, K1
Gebruikersavatar
Peter_Maathuis
Moderator
Berichten: 2538
Lid geworden op: 10 nov 2015, 20:42
Locatie: Valkenswaard
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

30 mei 2019, 22:42 2 x

Inventarisatielijst:

1. HansJan, aantal deelnemers: V2, K2
2. kobus1978, aantal deelnemers: V2, K1
3. ArcSissy, aantal deelnemers: V1
4. ReemW, aantal deelnemers: V2, K1
5. Peter_Maathuis, aantal deelnemers: V2
Gebruikersavatar
HansJan
Moderator
Berichten: 6174
Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

05 jun 2019, 08:41 0 x

Beste forum- en clubleden,

De cluborganisatie is enigszins teleurgesteld met de achterblijvende inschrijvingen. Na de succesvolle tourrit van vorig jaar en de door velen uitgesproken wens om dit te herhalen is er erg veel energie gestoken in het organiseren van versie 2. De voorbereidingen hebben vanaf idee tot volledige uitwerking bijna 2 maanden in beslag genomen en we waren ontzettend trots om dit eindelijk te kunnen aankondigen.

We realiseren ons terdege dat de kosten per deelnemer wat hoger uitvallen, maar daarvoor ontvangen jullie ook ontzettend veel terug. De kritiek op de locatie van de laatste meeting hebben we ook ter harte genomen, maar het blijft nu vooralsnog erg stil.

Het zou derhalve heel jammer zijn als we op 15 juli moeten besluiten dat het feest niet doorgaat.

We zijn benieuwd naar jullie (opbouwende) kritiek en overige reacties!

Bedankt,

@kobus1978, @ArcSissy en @HansJan
Audi A2 Club organisatie
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Gebruikersavatar
Jur
Berichten: 207
Lid geworden op: 01 aug 2017, 12:48
Locatie: Veenendaal
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

05 jun 2019, 16:22 3 x

Inventarisatielijst:

1. HansJan, aantal deelnemers: V2, K2
2. kobus1978, aantal deelnemers: V2, K1
3. ArcSissy, aantal deelnemers: V1
4. ReemW, aantal deelnemers: V2, K1
5. Peter_Maathuis, aantal deelnemers: V2
6. Jur, aantal deelnemers: V2 (onder voorbehoud).

Leuk initiatief!
Gebruikersavatar
RobinCS
Berichten: 72
Lid geworden op: 12 apr 2018, 20:30
Locatie: Westland
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

07 jun 2019, 07:12 3 x

Ik kan alleen voor mijzelf spreken. Allereerst: de hele dag ziet er erg leuk uit en je kunt wel zien dat er veel aandacht aan de organisatie is besteed. Uiteraard complimenten hiervoor, alleen voor slechts complimenten doen jullie het niet...

Normaal gesproken probeer ik bij dit soort evenementen aanwezig zijn en ik heb lang zitten puzzelen om te kijken of het die dag ook zou lukken.

Wat het in mijn geval lastig maakt:
- het neemt bijna de hele dag in beslag. Op betreffende dag heb ik die tijd niet (ook andere verplichting). Daarnaast vind ik een evenement waar ik wat korter bij aanwezig kan zijn al gauw wat aantrekkelijker. Dan kan ik makkelijker e.e.a. combineren en past het beter in de agenda.
- de prijs vind ik daarnaast ook nog wel een dingetje. Als ik mij met mijn gezin met 2 kinderen zou aanmelden kost mij dat 52 euro. Ik begrijp dat er voor dat bedrag voor eten en drinken is gezorgd, maar dan nog vind ik dat vrij prijzig. In mijn geval kost brandstof niet zoveel (diesel en ik moet toch in de buurt zijn), maar als je alles bij elkaar een paar 100km rijdt dan lopen de kosten redelijk op.

Zie dit vooral als opbouwende kritiek, want nogmaals, het initiatief en de uitwerking ervan zijn natuurlijk super!

Als er een mogelijkheid zou zijn om alleen de rit te rijden met een half uur vooraf kletsen en na afloop nog even blijven hangen, dan zou de drempel misschien al een stuk lager komen te liggen.

Misschien kunnen jullie er iets mee. Aangezien kritiek leveren van achter de pc erg makkelijk is, denk ik graag een volgende keer met jullie mee over de invulling van een meeting.

Het zou dan ook zeker helpen als anderen ook kunnen aangeven wat hen tegenhoudt om zich aan te melden, zodat er bij een volgend evenement beter op de behoefte ingespeeld kan worden...
Gebruikersavatar
kobus1978
Audi A2 cluborganisatie
Berichten: 1135
Lid geworden op: 17 jan 2018, 08:57
Locatie: Almere
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

07 jun 2019, 09:41 0 x

@RobinCS ,

Erg fijn dat je je mening met ons wilde delen. We hebben natuurlijk met de beste intenties dit alles georganiseerd en de kritiek van de vorige meeting te harte genomen.

@RobinCS geeft aan dat de dag voor hem te lang duurt, is dit ook een opstakel voor anderen?

@RobinCS geeft ook aan dat de prijs wat aan de hoge kant is, wij horen graag wat andere hier van vinden en wat dan een redelijk bedrag zou zijn?

AUB, deel je mening en geef (opbouwende)kritiek zodat we er voor allen een mooie meeting van kunnen maken.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
Plaats reactie