Isolatie mini meet 2 juni 2019

Meetings en Evenementen
Gebruikersavatar
Spits
Berichten: 707
Lid geworden op: 08 jun 2018, 12:39
Locatie: Rotterdam
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

03 jun 2019, 13:17 3 x

Woohoow Mannen! Dat ziet er goed uit...(jullie deuren dan he..... ;) ),
Zal een hoop zweet gegeven hebben denk ik zo, geniet van "the sound of silence"! :thumbmin:
ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.
Gebruikersavatar
kobus1978
Audi A2 cluborganisatie
Berichten: 1135
Lid geworden op: 17 jan 2018, 08:57
Locatie: Almere
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

03 jun 2019, 13:43 3 x

Heren,

Resultaat mag er zijn en de stilte gisterenavond was begrijpelijk. Jullie zullen afgepeigerd zijn geweest maar voldaan.

De BBQ zag er ook zeer geslaagd uit.

Bedankt voor de plaatjes, ik heb er van genoten.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
Gebruikersavatar
Spinazie
Forum beheerder
Berichten: 982
Lid geworden op: 15 jan 2018, 11:45
Locatie: Nijmegen
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

03 jun 2019, 13:45 1 x

Ziet er goed uit heren!
Gebruikersavatar
HansJan
Moderator
Berichten: 6174
Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

03 jun 2019, 14:40 4 x

Ik heb ook onze leverancier geïnformeerd over de resultaten en kreeg een enthousiaste reactie terug:

Das sind wirklich super tolle Fotos, danke für den kleinen Einblick bei Ihrer Umbauarbeit.
Und mit Freunden zusammen bring solch eine Arbeit auch gleich doppelt Spass.
Auf jeden Fall sind wir sehr froh, dass Sie alle mit unseren Matten so super zufrieden sind.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Gebruikersavatar
Veertienmeizeventien
Audi A2 clublid
Berichten: 594
Lid geworden op: 06 mei 2018, 17:49
Locatie: Muiden
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

03 jun 2019, 21:42 6 x

Zo… gisteren de knip en plak meeting gehad.


Dat was wat zeg!


Allereerst heel bijzonder om een dag met, toch wel, wild vreemden een dag te werken en lekker te eten. Uniek. Hans- Jan had het perfect georganiseerd en Aart (@ArcSissy )was speciaal uit Den Haag gekomen om ons te begeleiden. Waar vind je dat soort activiteiten nog heden ten dagen?

Enfin. Aan de andere kant was het hard werken. In de felle zon. Ik met mijn 2 linker handen. Voor Aart was het een soort cursus om van het roken af te komen. Telkens als hij een peuk wilde draaien, laat staan opsteken was het: “euh… Aart, kun je even kijken naar dit schroefje,” of: “euh… Aart, kun je even helpen..”. Hans Jan had de avond tevoren tot 2:00 geen oog dicht gedaan omdat de organisatie best spannend was. Komt altijd meer bij kijken dan je denkt. Maar aan alles was gedacht; van 3M plakstrip tot alcoholvrij biertje…

Frans kwam ook nog even langs met zijn A2. Die was van onder tot boven al voorzien van geluidspul… Professioneel uitbesteed. Triomfantelijk liet hij aan alle plakkers horen hoe goed dat was gedaan. Niet iets waar je op zit te wachten als je met je blote manne klauwen in de brandende zon bitumenplaktroep met scherp aluminium zit te zweten. We hebben beleefd het geklop aangehoord en hem gecomplimenteerd…

We hadden de A2’s naast elkaar gezet en John en Lars stonden naast mij. Als een soort “buurman en buurman” kwamen ze gezellig keuvelend de dag door. Tot het moment dat John het wieltje kwijt was van het aandrukrolletje. Visioenen dat hij zijn auto geluiddicht had gemaakt maar dat er continue een stalen dingetje door de binnenkant wan de auto hoort rollen maakte hem zeer onrustig. Maar… het werd gevonden.

Hans-Jan en Aart beargumenteerde als in geluid afgestudeerde natuurkundige fysica de voor- en nadelen van de wijze van plakken. Ik heb van allebei de meest aannemelijke oplossingen genomen.
Ik was natuurlijk eigenwijs en dacht handschoenen niet te hoeven gebruiken maar nu krijg ik steeds pijn in mijn vingers als ik de d,f,g,h, type.. “Scherp spul, dat aluminium.”

Van de 4 dingen die we zelf mee moesten nemen slaagde ik er in om er 2 te vergeten… maar Hans Jan en Aart hadden voldoende reservespullen en ik heb flink lopen lenen bij buurman en buurman.

Lars had de knip en plak meeting opgevat als een mogelijkheid om zijn deurvanger te (laten) vervangen, en Ledlicht (laten) aan te brengen. daarnaast heeft hij ook nog een deur afgeplakt…

Jur kwam iets later bij de groep maar als een razende Roelant heeft hij 2 deuren geplakt.

De BBQ was voor mij perfect, en ditmaal is het gedaan zonde de berging in de fik te zetten. Wat voor dit verhaal wel weer jammer is.

Dit is wat me spontaan te binnen schiet. Alles met een kwinkslag uiteraard. (Frans: was leuk!) Wat blijft hangen is het goede gevoel van zo’n happening. Op mensen zoals Hans Jan en Aart moeten we binnen forum zuinig zijn. (op meerdere personen maar ja, niet iedereen was op de knip en plak meeting.)
betutteling is zinloos; passie is Goud
Gebruikersavatar
HansJan
Moderator
Berichten: 6174
Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

03 jun 2019, 21:52 1 x

Wow @Veertienmeizeventien, wat een onwijs compliment! :blush:

Zeer smakelijk en beeldend geschreven verslag, ik bombardeer je bij deze tot onze clubverslaggever :joy:

Nogmaals dank voor jouw aanwezigheid, mensen zoals jij maken ook het verschil! :thumbmin:
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Gebruikersavatar
ArcSissy
Audi A2 cluborganisatie
Berichten: 649
Lid geworden op: 05 feb 2018, 10:43
Locatie: s-Gravenhage
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

03 jun 2019, 22:58 2 x

@Veertienmeizeventien Dit zijn nu de bijdragen waar ik je gisteren over aan sprak. Ik wil je graag de complimenten terug pasen en aangeven dat jouw bijdragen minstens een gelijkwaardige bijdrage levert aan dit forum.

Hoe jij jouw observaties weergeeft op een bijna dichterlijke manier ... de werkelijkheid voorziet van een frisse kwinkslag ... en mij iedere keer weer doet gniffelen en vaak zelf bulderen van het lachen. Keep on writing, please.
Einzigartigen Schwarz Ausgabe
Gebruikersavatar
kobus1978
Audi A2 cluborganisatie
Berichten: 1135
Lid geworden op: 17 jan 2018, 08:57
Locatie: Almere
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

03 jun 2019, 23:16 2 x

@Veertienmeizeventien , Ik heb het al eens eerder genoemd, als ik jouw verslaggevingen op het forum lees komt bij mij altijd de naam Nico Dijkshoorn boven drijven.

Ik sluit mij volledig aan bij de 2 voorgangers, jou teksten zijn fenomenaal.

Bedankt voor je geweldige verslaggeving, ik was er heel even bij. :thumbmin:
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
JohnM
Audi A2 clublid
Berichten: 208
Lid geworden op: 29 feb 2016, 15:48
Locatie: s-Gravenhage
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

04 jun 2019, 02:10 2 x

Een top dag. Super gedaan en met dank aan Hans Jan en famile en Aart voor jou inbreng en geduld. Tufte achter Lar op 100km/hr van Den Haag naar Arnhem. Ging ietjes sneller terug maar niets geks. Eind resultaat 266km op 14,17 liter benzine. Ja jongens 18,77 km/liter op All Season banden R15 X 185 X 60. Niet 3L maar toch niet gek, ongeacht extra gewicht op de terugreis. Voor herhaling vatbaar.
JohnM.
Gebruikersavatar
trebbor77
Audi A2 clublid
Berichten: 415
Lid geworden op: 20 sep 2017, 14:25
Locatie: Barneveld
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

04 jun 2019, 06:51 3 x

Goedemorgen mensen,

Fantastische dag was het zondag! @HansJan bedankt dat alles zo tot in de puntjes geregeld was en dat we zo gastvrij zijn ontvangen! @ArcSissy bedankt voor je hulp en begeleiding! (ps. toffe auto heb je!)

Leuk om te zien dat iedereen zo fanatiek en enthousiast bezig was met deze upgrade van de bolide. Ook heel leuk om mensen van het forum in het echt te zien en een beetje te leren kennen.

Ondanks dat ik niet verder ben gekomen dan 1 deur wel al heel blij met het resultaat en die 3 andere deuren gaan zeker nog gebeuren. Deze dag heeft voor mij ook wat "je eigen auto onder handen nemen -angst" weggenomen en dat geeft dan weer goede hoop voor de toekomst.

Echt fantastisch dat we zo mooi forum hebben waar de bereidwilligheid om elkaar te helpen zo groot is.
Plaats reactie