Meeting Louwman 10 november 2018: vragen, opmerkingen, en verder geklets

Meetings en Evenementen
Gebruikersavatar
HansJan
Moderator
Berichten: 6174
Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

21 okt 2018, 22:14 0 x

Louwman.png
Louwman.png (243.18 KiB) 5673 keer bekeken

Dit draadje is gereserveerd voor verdere vragen/uitingen over de meeting :cool:

Je kunt je hier aanmelden.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Gebruikersavatar
BlauweA2
Berichten: 342
Lid geworden op: 29 jul 2017, 07:47
Locatie: Leudal
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

21 okt 2018, 22:32 3 x

Ondanks dat ik uitkeek naar een volgende meeting zal ik helaas afhaken.
Louwman is ook een schitterend museum, maar heeft nou niet bepaald een "centrale" ligging.
Voor iedereen die deelneemt i.i.g. een super dag gewenst!
For those with an eye for the finer detail, I salute you.
Gebruikersavatar
HansJan
Moderator
Berichten: 6174
Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

21 okt 2018, 22:47 0 x

Dank voor je reactie @BlauweA2.

Het is grote uitdaging om aan een ieders behoefte te kunnen voldoen en interessante locaties te vinden die voor een ieder centraal genoeg gelegen zijn. Voor enkel een meet & greet zonder thema zou elke centraal gelegen plek (parkeerplaats) schikken, maar wij zijn van mening dat we aan een meeting ook een thema/activiteit moeten koppelen.

Voor een volgende meeting zal weer een andere (uit)hoek gekozen worden. Op de inventarisatie voor de herfstmeeting is ook geen heel breed gehoor gegeven en gezien de korte voorbereidingstijd hebben we de locatie gekozen waarvan de faciliteiten aansloten op onze wensen. PON was helaas geen optie omdat zij in het weekend geen clubs kunnen ontvangen.

Volgende keer beter!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Gebruikersavatar
karolography
Audi A2 clublid
Berichten: 356
Lid geworden op: 07 aug 2018, 11:18
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

22 okt 2018, 08:35 0 x

BlauweA2 schreef:
21 okt 2018, 22:32
Ondanks dat ik uitkeek naar een volgende meeting zal ik helaas afhaken.
Louwman is ook een schitterend museum, maar heeft nou niet bepaald een "centrale" ligging.
Voor iedereen die deelneemt i.i.g. een super dag gewenst!
Ik snap je en vrees dat je niet de enige zal zijn die afhaakt hierdoor. Hopelijk de volgende keer een meeting waar juist zo veel mogelijk mensen bij kunnen zijn. Want dat is uiteindelijk het grootste doel als het aan mij zou zijn.

Vind het natuurlijk ook wel weer leuk dat de organisatie als belangrijk doel kiest om er iets speciaals van te maken. Zeker omdat veel mensen al vaker naar meetings komen en het anders saai wordt. Voor mij is het al speciaal genoeg om al die A2’s te zien en de mensen een hand te schudden die je hier ‘spreekt’.
:heart: Audi A2 1.4 benzine 2003 75pk colour.storm imolagelb
:heart: BMW i4 eDrive40 2023 340pk M-Sport Sunset Orange
Gebruikersavatar
Spits
Berichten: 707
Lid geworden op: 08 jun 2018, 12:39
Locatie: Rotterdam
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

22 okt 2018, 11:08 0 x

Helaas moet ik deze op de 10e ook laten gaan, wegens werk (ik hoopte op de 17e.....).
Desalniettemin wens ik iedereen die wel gaat een fantastische dag!

Cheers, Menno.
ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.
Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 jul 2018, 22:37
Locatie: De Friese Meren
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

22 okt 2018, 20:33 3 x

Mooie locatie mannen!

Ik ben er nog nooit geweest.
Prachtig ritje van 215km om de 110 paardjes weer eens de vrije teugels te geven... en terug natuurlijk. :mrgreen:

Tot dan!

Harm.
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

22 okt 2018, 21:32 1 x

@ harm en anderen, er is een 2e link voor aanmelden;

https://www.audi-a2.nl/viewtopic.php?f=34&t=8088

Deze pagina is voor praten en dromen over, Hans Jan heeft er dus 2 gemaakt.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Gebruikersavatar
Spinazie
Forum beheerder
Berichten: 982
Lid geworden op: 15 jan 2018, 11:45
Locatie: Nijmegen
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

24 okt 2018, 09:18 1 x

Helaas kan ik de 10e niet aangezien ik dan in het land van de rijzende zon ben :) Voor degene die wel gaan; veel plezier!
Gebruikersavatar
Veertienmeizeventien
Audi A2 clublid
Berichten: 594
Lid geworden op: 06 mei 2018, 17:49
Locatie: Muiden
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

24 okt 2018, 21:31 4 x

Ah! "geklets"...

Ik moet aan de bak.

Eerlijk is eerlijk. Het is best wel vreemd om met een stel volkomen vreemden bij elkaar te komen. Best een drempel. Je kent elkaar nauwelijks en de enige binding is een heel vreemde auto. (karolography en ik kennen elkaar al jaren; dat schept een band)

Maar mijn ervaring is dat het ook heel leuk is. Je leert van elkaar en ziet verschillende uitvoeringen. Goede locatie! Ook al is het niet bij mij om de hoek, maar dat heb ik er voor over.

Er is hopelijk weer iemand die pech heeft bij het wegrijden waardoor er heel veel adviezen paraat zijn om hem weer op weg te krijgen.

En natuurlijk, nogmaals: DE MEETING HOUDING". licht voorovergebogen, een beetje vaag met een klein groepje rondom een auto staan. Liefst met motorkap open, maar dat ziet er bij een A2 wat zielig uit. Beetje tong uit de mond en af en toe een artikelnr van een onderdeel noemen om het gesprek aan de gang te houden. Handen in de zakken. Sorry: je moet man zijn.

Oh ja! af en toe tegen een band schoppen. Het vergt wat oefening, maar je ziet meteen wie de ervaren meetinger is en wie niet.

Ikzelf hoop altijd dat er naamplaatjes of zoietes zijn. Ik vergeet meteen wie wie is.

Ik ben er bij! En vooraf alvast: hulde voor de organisatie.

(oei... over: "man zijn", krijg ik last... :flushed: )
betutteling is zinloos; passie is Goud
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

24 okt 2018, 22:44 0 x

Ik zal de 14-5-17 opmerking even naar mijn dochter sturen.....

Handen in de zak doe ik om er revisie setjes uit te halen voor de knakkers.
Banden schoppen, mijn auto overslaan want je had hier de door mij gebruikte spanning kunnen lezen.

Krom staan doe ik niet, al jarenlang rugklachten en er zijn er nog enkele die daarom een Audi kochten en geen andere zooi met hangmatten.

Naamplaatjes was in 2015 maar veel drukwerk en de houders zijn niet ingeleverd....

Verder zijn er vele die dezelfde naam hebben en dan nog de forum namen......
En in het museum is het verboden aan te raken dus valt er te zien hoe andere het ooit gedaan hebben want soms waren bepaalde zaken vroeger beter!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Plaats reactie