Ideeën locatie herfstmeeting?

Meetings en Evenementen
Gesloten
Gebruikersavatar
kobus1978
Audi A2 cluborganisatie
Berichten: 1135
Lid geworden op: 17 jan 2018, 08:57
Locatie: Almere
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

15 sep 2018, 09:57 1 x

Beste forumleden,

Zoals jullie allen hebben kunnen zien heb ik mij opgeworpen als één van de mede organisatoren en neem ik nu het initiatief om van jullie ideeën te ontvangen voor een geschikte locatie.

Wat is dan een geschikte locatie, waar kan je aan denken?

1. Kunnen we er onze A2tjes kwijt, HEEL BELANGRIJK. :joy:
2. Licht het enigszins centraal in het land.
3. Is er een eetgelegenheid voor eventueel een bakje koffie/lunch.
4. Hoe is de omgeving, kunnen we, er een leuke tour tocht organiseren.

Heb jij een geweldige locatie in gedachte, laat dat dan weten door de tekst onder de streep te kopiëren en aan te vullen, te plaatsen als nieuwe reactie zodat andere leden je locatie kunnen liken. Vind jij een ingezonden locatie dus helemaal geweldig , like deze dan door middel van het duimpje, zo weet de organisatie naar welke locatie de voorkeur uitgaat.

Ik stel voor dat we het even 2 weken de tijd geven, laten we zeggen tot zondag 30 september

___________________________________________________________________________________________________

Locatie, Plaatsnaam:

Website(s) (wanneer mogelijk):

Faciliteiten:
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
Gebruikersavatar
kobus1978
Audi A2 cluborganisatie
Berichten: 1135
Lid geworden op: 17 jan 2018, 08:57
Locatie: Almere
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

15 sep 2018, 10:01 2 x

Locatie, Plaatsnaam: Landgoed Staverden, Staverden (Ermelo).

Website(s) (wanneer mogelijk): https://www.beleefstaverden.nl/

Faciliteiten: Parkeerplaats, Brasserie, Mooie omgeving (Veluwe).
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
Gebruikersavatar
ArcSissy
Audi A2 cluborganisatie
Berichten: 649
Lid geworden op: 05 feb 2018, 10:43
Locatie: s-Gravenhage
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

16 sep 2018, 02:07 1 x

Locatie plaatsnaam: Automuseum Louwman, Den Haag

https://www.louwmanmuseum.nl/Bezoeken/G ... clubs.aspx

Doen ook groepsorganisatie voor autoclubs.
Einzigartigen Schwarz Ausgabe
Gebruikersavatar
BlauweA2
Berichten: 342
Lid geworden op: 29 jul 2017, 07:47
Locatie: Leudal
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

16 sep 2018, 10:28 3 x

Locatie plaatsnaam: Classic Park, Boxtel.

Website: http://www.classicpark.nl

Faciliteiten: zeer grote parkeerplaats, brasserie, terras, automuseum (met zowel youngtimers als oldtimers), ten zuiden van 's-Hertogenbosch vlak aan de A2.

Organiseren ook verschillende auto evenementen.
For those with an eye for the finer detail, I salute you.
Gebruikersavatar
RobinCS
Berichten: 72
Lid geworden op: 12 apr 2018, 20:30
Locatie: Westland
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

16 sep 2018, 12:01 0 x

Locatie, Plaatsnaam: AC Wegrestaurant De Meern

Website(s) (wanneer mogelijk):

Faciliteiten: Restaurant, LaPlace , Starbucks, voldoende parkeergelegenheid, centraal gelegen, makkelijk aan te rijden

Laagdrempelig om een meeting te organiseren. Ieder kan zelf eten/drinken kopen als hij/zij dit wil. Er zijn toiletten aanwezig en er is altijd plek, zeker aan de achterkant van het parkeerterrein. Als je nog gezamenlijk een rondje wilt rijden kan je alle kanten op. Wordt vaak gebruikt voor meetings van diverse autoclubs.
Gebruikersavatar
FrankDercks
Audi A2 clublid
Berichten: 210
Lid geworden op: 25 jul 2017, 21:56
Locatie: Westervoort
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

16 sep 2018, 13:07 3 x

Locatie, Plaatsnaam: Pon importeur Leusden

Website(s) (wanneer mogelijk):

Faciliteiten: Volkswagen museum (VAG auto's).

Ik zag op het forum dat een paar jaar geleden, 2012, ook een overzicht van mogelijke meeting locaties was geplaatst. Mogelijk zijn er leden die al eens bij een (Audi) meeting aldaar zijn geweest, maar omdat ik pas sinds augustus 2017 besmet ben met het A2 virus😉 en nog nooit bij Pon in Leusden ben geweest, lijkt me dit op zich een geweldige locatie (zondags gesloten dacht ik). Voor een lunch oid moeten we dan mogelijk "verhuizen". Op zich ligt Leusden mooi centraal in Nederland. Er zullen vast A2 liefhebbers/bezitters zijn die in de buurt van Leusden / midden Nederland wonen en een geschikte lunch locatie weten.
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

16 sep 2018, 19:57 0 x

Tot nu toe, en mijn mening;

Kobus 1978 Ermelo, moet omzet draaien en als er erg veel autos en alleen maar koffie word genomen lijkt me niet geschikt, met mooie regio.

Arc Sissy Louwman is rand van NL, vermoedelijk betaald parkeren..

Blauwe A2,. Classic Park is goed maar vaak erg druk dus niet altijd in grote groep naast elkaar mogelijk.

Robin CS, De Meern komt erg veel en hebben vele met hun vorige merk al geweest, wel goed als reserve als iets elders fout gaat, reserveren hoeft nooit.

Frans Derks, Pon is onze importeur en nog leuk musea mits open....
Deze locatie is goed in midden land, en heeft iemand een link naar dit museum?

Deze laatste lijkt me goed, ook als er meer dan kijken komt, sleutelen lukt op geen van allen, Taxeren is daar wel te doen..... Dat verdien je pas terug bij schade en dan geen dagwaarde maar werkelijke Yongtimer...
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Gesloten