Meeting 22 april 2018: vragen, opmerkingen, en verder geklets

Meetings en Evenementen
Gebruikersavatar
ArcSissy
Audi A2 cluborganisatie
Berichten: 649
Lid geworden op: 05 feb 2018, 10:43
Locatie: s-Gravenhage
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

23 apr 2018, 11:28 1 x

Een woord van dank aan het adres van de A2 Club NL is zeker op zijn plaats! Wij hebben gisteren een hele leuke dag gehad in het Bommelerland. Goed om alle mooi opgepoetste bolides te zien met de bijbehorende eigenaren.

Het uitwisselen van persoonlijke ervaringen en technische oplossingen bleek een vermakelijke aanvulling op deze toffe dag. Hoe jij @HansJan de weergoden zo ver hebt gekregen ... wat een weer!

Vandaag zal ik een aantal fautootjes oploaden. Video footage zal wat langer duren, hiervoor moet ik door zo'n 45 Gb aan data ploegen.

Greets,
ArcSissy
Einzigartigen Schwarz Ausgabe
Gebruikersavatar
kobus1978
Audi A2 cluborganisatie
Berichten: 1135
Lid geworden op: 17 jan 2018, 08:57
Locatie: Almere
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

23 apr 2018, 21:03 1 x

@ArcSissy , ook aan jouw adres is een woordje van dankbaarheid niet verkeerd, een filmpje monteren daar zal je idd nog wat uurtjes mee zoet zijn, dank daarvoor.

Denk dat velen er met smart op zitten te wachten, foto's zijn mooi maar bewegende beelden van deze dag daar kan geen plaatje tegen op.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
Gebruikersavatar
Ronald84
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jan 2018, 18:37
Locatie: Amsterdam
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

23 apr 2018, 21:41 0 x

Jammer dat ik er niet bij kon zijn, ziet er uit als een prachtige dag!

Ik had sowieso al andere plannen voor de dag van de meeting, maar de zaterdag vóór de meeting kwam ik met de A2 met panne langs de weg te staan! Witte rook onder de motorkap vandaan, temperatuurmeter klom door naar rood en een harde piep maakten me duidelijk dat ik onmiddellijk de vluchtstrook op moest. Officiele diagnose volgt nog, maar ik vermoed dat de waterpomp het begeven heeft 4 jaar na vervanging. Ik reken er op dat de hele distributieset en spanrollen meteen vervangen dienen te worden... :rolleyes:
Gesloten