Op zoek naar onze 3e A2

Je zoekt een A2 ? Dit is het juiste forum.
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

07 sep 2018, 08:44 0 x

Motorcode; Vind je op kenteken pasje op achterzijde bij D2.... enkele letters ervoor en achter weg laten en je weet het zeker.

En via Chasssis nr. kun je opzoeken wat productie jaar is, vooral omdat er regelmatig overjarige worden aangeboden en bij online bestellen op kenteken het fout gaat, als je van mister-auto.nl de .BE versie ging vind je chassis nr invullen en dat is betrouwbaarder, doen de Dealers ook als het goed is.

De Soft lak, ik heb bij raam die weggehaald met beetje thinner, maar midden console rond pookje is zwarte plastic met beige verf en dat geeft zwarte puntjes.... dus voorzichtig als je het niet zeker weet.

Tot de eerst volgende Meeting....
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Gebruikersavatar
HansJan
Moderator
Berichten: 6174
Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

07 sep 2018, 12:20 1 x

eekhoorntje schreef:
07 sep 2018, 08:44
En via Chasssis nr. kun je opzoeken wat productie jaar is, vooral omdat er regelmatig overjarige worden aangeboden en bij online bestellen op kenteken het fout gaat, als je van mister-auto.nl de .BE versie ging vind je chassis nr invullen en dat is betrouwbaarder, doen de Dealers ook als het goed is.
Dit is volledig off-topic hier @eekhoorntje, maar je hebt dit nu al meerdere malen geopperd en ben eens op onderzoek uit gegaan. Op de site van mister-auto.be zie ik geen enkele mogelijkheid om een chassisnummer in te vullen. Waar tref jij deze mogelijkheid? Dan wil ik dat pad toevoegen aan het topic dat de diverse onderdelenlijnen beschrijft.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Plaats reactie