A2 1.4 colour.storm, helemaal klaar voor de start!

Je A2 verkopen ?
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Gebruikersavatar
karolography
Audi A2 clublid
Berichten: 356
Lid geworden op: 07 aug 2018, 11:18
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

09 aug 2021, 22:00 0 x

Blauwbaard schreef:
09 aug 2021, 21:37
Geel was toen een peperdure optie heb ik begrepen. Onderstaand filmpje noemt 1500 Britse pond voor de kleuroptie.
Klopt, Imolageel (los van de colour.storm-editie) werd in de loop der jaren een Audi Exclusive optie. Ik weet niet vanaf welk jaar. In de brochures van 2004 staat Imolageel erbij in elk geval.

Maar ik denk niet dat veel Nederlanders voor die optie hadden gekozen, dan zouden ze eerder gaan voor de colour.storm-editie vanwege de kosten.
:heart: Audi A2 1.4 benzine 2003 75pk colour.storm imolagelb
:heart: BMW i4 eDrive40 2023 340pk M-Sport Sunset Orange
Gebruikersavatar
Bernard
Audi A2 clublid
Berichten: 183
Lid geworden op: 28 mei 2019, 21:53
Locatie: Amsterdam
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

09 aug 2021, 22:17 2 x

Kritisch nootje moet ook kunnen

Mooie auto hoor maar vind het iets te mooi allemaal het is tenslotte een jongtimer :mrgreen:
Gebruikersavatar
NG064LL
Berichten: 91
Lid geworden op: 01 aug 2021, 13:00
Locatie: Wil ik liever niet zeggen
Motortype: Weet ik niet

10 aug 2021, 08:05 1 x

zijn van deze versies minder gebouwd geweest dat hij dan meer waard is?
vergeleken met de normale modellen word hier meer voor gevraagd maar zelf zou ik niet snel voor een mat geel en rood kiezen al helemaal niet met passende kleur stoelen.
lijk op die manier wle een fiat panda waar ze dat ook wel doen. vind dat nogal lelijk.
maar verder wel een nette verzorgde auto zo te zien
topic word zonder overleg en zonder reden ( als je het niet wilt lezen dan open je het topic toch niet )
gesloten
viewtopic.php?f=4&t=9679&start=140
blijkbaar mag je alleen schrijven wat de heren graag willen lezen
Gebruikersavatar
chipsoer
Berichten: 1548
Lid geworden op: 15 mei 2009, 19:15
Locatie: Schiermonnikoog
Motortype: Weet ik niet

10 aug 2021, 08:30 3 x

NG064LL schreef:
10 aug 2021, 08:05
zijn van deze versies minder gebouwd geweest dat hij dan meer waard is?
Verdiep je eens wat meer in het forum, alle vragen die jij stelt zijn allemaal al 1 of meerdere malen hier gepasseerd, niet je woonplaats willen invullen maakt ook geen goede indruk.
Gebruikersavatar
Peter_Maathuis
Moderator
Berichten: 2538
Lid geworden op: 10 nov 2015, 20:42
Locatie: Valkenswaard
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

10 aug 2021, 08:37 3 x

... vooral als je hulp bij aanschaf van een A2 wilt die maximaal 50 km van je woonplaats mag staan.

En overigens, de A2 is nooit geleverd in matte tinten.
Gebruikersavatar
karolography
Audi A2 clublid
Berichten: 356
Lid geworden op: 07 aug 2018, 11:18
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

10 aug 2021, 10:20 1 x

NG064LL schreef:
10 aug 2021, 08:05
zijn van deze versies minder gebouwd geweest dat hij dan meer waard is?
vergeleken met de normale modellen word hier meer voor gevraagd maar zelf zou ik niet snel voor een mat geel en rood kiezen al helemaal niet met passende kleur stoelen.
lijk op die manier wle een fiat panda waar ze dat ook wel doen. vind dat nogal lelijk.
Als iemand de meerwaarde van deze editie niet inziet zal diegene ook na uitleg over deze editie niet overtuigd raken. Je moet er iets bij voelen en als je dat niet doet dan is het dus niks voor jou en dat is helemaal prima. Dat zal voor de meerderheid gelden.

Omdat dit topic bedoeld is om de verkoop van mijn A2 te stimuleren zie ik daarom verder geen noodzaak inhoudelijk op je opmerkingen en vragen in te gaan, omdat de inhoud de kans op verkoop niet zal doen toenemen.

P.s. je bent zelf mat. :troll: (Grapje hè)
:heart: Audi A2 1.4 benzine 2003 75pk colour.storm imolagelb
:heart: BMW i4 eDrive40 2023 340pk M-Sport Sunset Orange
Gebruikersavatar
TJT
Berichten: 732
Lid geworden op: 18 jun 2019, 15:11
Locatie: Utrechtse Heuvelrug
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

10 aug 2021, 10:49 0 x

karolography schreef:
09 aug 2021, 20:34
Hij is in 2019 en 2020 apk gekeurd met die schakelaar en hopelijk in september weer. Ik kan er online niets over vinden. Volgens mij is het omdat ze voor niet verplicht zijn dat het niet uitmaakt.

Klopt, heb het bewust van een ouder model A2 gekocht zodat er geen softlack op zit. :cool:
Dank voor je antwoorden.

Nu je het zo stelt klinkt het inderdaad best aannemelijk en ook logisch dat het voor de A2 geen afkeur zou zijn, omdat het inderdaad aan de voorkant niet verplicht is.

Heel verstandig dat je voor een ouder type lichtschakelaar hebt gekozen.
Ik ben blij dat Jan Eenink dat voor mij toen ook heeft gedaan met de inbouw van mistlampen voor, ook al had ik het in eerste instantie niet eens door. :joy:
Het vloekt ook niet met de rest in het interieur.
Bij de climatronic vind ik dat weer een ander verhaal.

Nog wel voornemens een andere A2 te gaan kopen of stopt het A2 avontuur hierbij voor jou?
Gebruikersavatar
NG064LL
Berichten: 91
Lid geworden op: 01 aug 2021, 13:00
Locatie: Wil ik liever niet zeggen
Motortype: Weet ik niet

10 aug 2021, 14:58 0 x

blijkbaar op wat teentje getrapt omdat ik de waarde er niet van in zie en hem persoonlijk niet zo mooi vind.
maar zoals gezegd is het dan ook een oplage die de liefhebber wel mogelijk ziet zitten maar ook iemand die een a2 mooi vind wil dan niet zeggen dat deze ook mooi moet vinden.
dan men zich zo druk maakt omdat iemand online liever wat tegenhoudend is vind ik persoonlijk nogal vreemd gezien met de pap lepel je tegenwoordig krijg in gegoten daar mee op te passen al blijkt dat voor sommige jeugd wat lastig te zijn.
over de rest zal ik maar niet antwoorden gezien word gevraagd niet verder op in te gaan gezien het verkoop topic.

succes met de verkoop.
topic word zonder overleg en zonder reden ( als je het niet wilt lezen dan open je het topic toch niet )
gesloten
viewtopic.php?f=4&t=9679&start=140
blijkbaar mag je alleen schrijven wat de heren graag willen lezen
Gebruikersavatar
karolography
Audi A2 clublid
Berichten: 356
Lid geworden op: 07 aug 2018, 11:18
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

10 aug 2021, 17:15 2 x

NG064LL schreef:
10 aug 2021, 14:58
blijkbaar op wat teentje getrapt omdat ik de waarde er niet van in zie en hem persoonlijk niet zo mooi vind.
Als ik een auto wilde kopen (of verkopen) omdat de meeste mensen hem mooi vonden had ik wel een A3 Sportback in het zwart gekocht of een andere degelijke auto. Ik volg je dan ook niet helemaal.

Ik vind je reactie simpelweg niets toevoegen aan dit topic. Ik start dit topic om mijn auto te verkopen. Als je een discussie wil voeren over de meerwaarde of niet van een bepaalde editie haal je een van de vele topics daarover op of begin je er zelf een. Of plaats een reactie die iets toevoegt en geef daarbij je mening over de auto, zoals anderen ook keurig doen.

Ik plaats de advertentie bewust hier zodat liefhebbers een kans hebben interesse te tonen. Als ik opmerkingen zoals jij plaatste wilde horen over een ‘mat gele auto’, had ik ‘m wel op marktplaats gezet.
:heart: Audi A2 1.4 benzine 2003 75pk colour.storm imolagelb
:heart: BMW i4 eDrive40 2023 340pk M-Sport Sunset Orange
Gebruikersavatar
HansJan
Moderator
Berichten: 6174
Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

10 aug 2021, 19:19 3 x

Zullen we dan vanaf nu enkel reacties geven wanneer er interesse bestaat danwel via PB contact op te nemen met @karolography?

Het is (soms) beter om je reactie/mening achterwege te laten als het geen toegevoegde waarde biedt. Topics worden op deze manier erg onrustig!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Gesloten