Audi A-2 1.4 S-line !!

Je A2 verkopen ?
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Gebruikersavatar
Edwinvv
Berichten: 397
Lid geworden op: 27 feb 2021, 22:32
Locatie: Noordwijkerhout
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

08 aug 2021, 18:35 1 x

Het is aardig om iets van de historie van een auto te weten. Als jij vragen niet kan beantwoorden omdat je er geen zin in hebt, moet je misschien niet op dit forum gaan leuren met je mind fuck aankoop, maar je verlies nemen.

Zo werkt het een beetje op dit forum, Max.
Sterkte er ermee.
Edwin
Gebruikersavatar
Max
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 mei 2020, 21:38
Locatie: Heiloo
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

08 aug 2021, 18:54 0 x

TJT schreef:
08 aug 2021, 18:33
Op zich helemaal prima dat jij je A2 wil verkopen, maar ben dan transparant.
viewtopic.php?f=20&t=9648
Dit is de laatste reactie, ik reageer alleen op jouw omdat jij nog een klein beetje normaal kunt reageren. (Mind fuck :rolleyes: )
Uit jou link blijkt inderdaad dat deze auto op Marktplaats heeft gestaan, maar deze advertentie was allang verlopen.

Ik heb de auto gevonden gewoon op internet en bij SJB auto's uit Schiedam gekocht.
Alles wat ik er van weet (wat mogelijk is in een week) heb ik verteld.
Vindt het uitermate triest en ongehoord dat leden mij hier compleet afbranden.

Graag alleen reageren als je geïnteresseerd bent om te kopen.
Gebruikersavatar
Caspeer
Berichten: 113
Lid geworden op: 20 dec 2019, 18:20
Locatie: Lelystad
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

08 aug 2021, 18:59 2 x

Dat is een leuke auto! Ik had 'm ook in m'n favorieten staan op marktplaats. Daar stond hij voor 2450 te koop en dat deed mij toch een ritje Rotterdam overwegen. Maar in een week tijd 500 euro duurder niet meer.
Deze auto heeft geen zwarte hemelbekleding weet ik nog uit de advertentie van SBJ. Dat zou hem of geen originele Sline maken, of er zou een andere hemel in moeten zijn gekomen die ook al gaan hangen is.
Screenshot_20210808_190130.jpg
Screenshot_20210808_190130.jpg (89.59 KiB) 1330 keer bekeken
Gebruikersavatar
Edwinvv
Berichten: 397
Lid geworden op: 27 feb 2021, 22:32
Locatie: Noordwijkerhout
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

08 aug 2021, 19:10 0 x

Dat kan Max allemaal uitleggen.. :D
Gebruikersavatar
karolography
Audi A2 clublid
Berichten: 356
Lid geworden op: 07 aug 2018, 11:18
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

08 aug 2021, 19:24 1 x

Vaag verhaal. Een auto opkopen omdat je winst hoopt te maken door hem weer door te verkopen en er dan niks over weten te vertellen...

Maar wees gerust allemaal, ik heb binnenkort een hele mooie A2 te koop! En die is wél geel, héél geel, bijna de hele buitenkant en zelfs van binnen ook nog... Maar de prijs wordt wel een stukje hoger. :tongueclose
:heart: Audi A2 1.4 benzine 2003 75pk colour.storm imolagelb
:heart: BMW i4 eDrive40 2023 340pk M-Sport Sunset Orange
Gebruikersavatar
Bert
Audi A2 clublid
Berichten: 272
Lid geworden op: 01 mei 2017, 11:09
Locatie: Tholen
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

08 aug 2021, 19:37 6 x

De introductie doet oprecht verbeelden dat we hier te maken hebben met een student die z’n centjes en tijd nodig heeft voor zijn studie.
Nu lijkt het meer op een geld genererend business model via een liefhebber site.
Daar zijn we hier niet zo van.
1.4 TDI (AMF) | 17-12-2003 | DPF | Chiptuned (96 pk/247Nm) | Exclusive | Ebonyzwart pareleffect | Mistlampen | OSS | APS | Navigatiesysteem (PNK) | S line | Audi fade effect decal op voorportieren | Winterpakket | Zomer: S line 9-spaaks 205/40R17
Gebruikersavatar
HansJan
Moderator
Berichten: 6174
Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

08 aug 2021, 19:59 4 x

Beste Max,

Als je wat langer op dit forum vertoeft dat moet het inmiddels bekend zijn dat we hier alert zijn op handelaren en andere lieden die zich enkel registeren om misbruik te maken van dit platform om een A2 aan te bieden.

Je hebt je vorig jaar op dit forum voorgesteld en nadien niets gedeeld hooguit meegelezen. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de door jou aangeboden auto een andere is dan degene uit de voorstelronde. Daarin noem je onder andere dat er een S-Line stuur is geplaatst, terwijl deze A2 een heel specifiek stuur en bijpassende pook heeft dat bij de kleur van het interieur past en met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet van de sloop komt.

Temeer omdat de tenaamstelling pas enkele dagen oud is, concluderen de forumleden terecht dat er een "luchtje" aan hangt en dientengevolge ook terecht wordt opgemerkt dat de verkoop geen relatie heeft met studie maar keiharde handel.

Als er geen logische onderbouwing volgt over de historie dan voel ik mij genoodzaakt dit topic te sluiten en te verwijderen.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Gebruikersavatar
Peter_Maathuis
Moderator
Berichten: 2538
Lid geworden op: 10 nov 2015, 20:42
Locatie: Valkenswaard
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

08 aug 2021, 21:05 2 x

Ik ken Max iets beter en weet dat hier geen sprake is van een louche handelaar die in een paar dagen € 500 winst denkt te kunnen maken. Eerder speelt hier wat jeugdige onervarenheid:
- iets meer uitleg geven, waarom je juist deze A2 als tweede A2 kocht en er nu zo snel weer van af wil / moet
- S-line claimen zonder foto's, daar trappen wij hier niet in (en wij weten waar we op moeten letten en dat is meer dan alleen de 9-spaaks velgen)
- op het forum is je vraagprijs lager dan op MP - er wordt minder scherp onderhandeld tussen vrienden - € 500 wisselgeld is niet redelijk, Max had gewoon dezelfde vraagprijs als SBJ moeten hanteren

Kortom, als iemand geïnteresseerd is in deze auto, moet ie gewoon langs gaan of foto's opvragen. Dat Max een beetje leergeld zal moeten betalen, heeft ie intussen vast wel begrepen :dizzy:
Gebruikersavatar
Max
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 mei 2020, 21:38
Locatie: Heiloo
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

08 aug 2021, 21:33 0 x

Peter_Maathuis schreef:
08 aug 2021, 21:05
Ik ken Max iets beter en weet dat hier geen sprake is van een louche handelaar die in een paar dagen € 500 winst denkt te kunnen maken. Eerder speelt hier wat jeugdige onervarenheid:
- iets meer uitleg geven, waarom je juist deze A2 als tweede A2 kocht en er nu zo snel weer van af wil / moet
- S-line claimen zonder foto's, daar trappen wij hier niet in (en wij weten waar we op moeten letten en dat is meer dan alleen de 9-spaaks velgen)
- op het forum is je vraagprijs lager dan op MP - er wordt minder scherp onderhandeld tussen vrienden - € 500 wisselgeld is niet redelijk, Max had gewoon dezelfde vraagprijs als SBJ moeten hanteren

Kortom, als iemand geïnteresseerd is in deze auto, moet ie gewoon langs gaan of foto's opvragen. Dat Max een beetje leergeld zal moeten betalen, heeft ie intussen vast wel begrepen :dizzy:
Ik was in de veronderstelling dat dit een S-line was en is ook zo aan mij verkocht. De specifieke kenmerken zoals een donkere hemelbekleding was mij niet bekend. Het lijkt er nu meer op dat het een A2 1.4 is met alle mogelijke opties om het een S-line te laten lijken, inclusief de S-line badges en 17 incl velgen, dat wist ik niet en ben te goedertrouw .
Als je verder informatie wil stuur me maar een bericht.
Gebruikersavatar
Blauwbaard
Audi A2 clublid
Berichten: 435
Lid geworden op: 23 jul 2015, 00:22
Locatie: Winsum
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

09 aug 2021, 07:32 1 x

Heb je dingen aangepakt of aangepast aan de auto die je nu aanbiedt? Dat zou de meerwaarde kunnen verklaren.
Gesloten