Blauwe 1.4 TDI Colour Storm

Je A2 verkopen ?
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Gesloten
Gebruikersavatar
RobinCS
Berichten: 72
Lid geworden op: 12 apr 2018, 20:30
Locatie: Westland
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

19 jul 2020, 18:51 0 x

Aangezien ik de afgelopen tijd weinig met de auto heb gereden en dit in de toekomst nauwelijks zal veranderen, heb ik mijn A2 te koop gezet :sleepy: :

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/aud ... storm.html

De vraagprijs is € 1.200,00

Voor vragen weten jullie mij hier of per Pb te vinden!

Hieronder de advertentietekst:
Bijzondere kleurenstelling die er ook nu nog modern uitziet!

Bouwjaar december 2004
Kilometerstand: 336.xxx (wordt nog mee gereden)

Opties:

4x Airbag
ABS
Alarm (af fabriek)
ASR (Anti Slip Regeling)
Buitenspiegels electrisch verstelbaar
Carkit
Centrale vergrendeling met afstandsbediening (2 sleutels)
Climate Control (werkend)
Comfort knipperlicht
Cruise control
DAB+ autoradio met USB
Electrische ramen voor
Lichtmetalen velgen
Metallic lak
Mistlampen voor
Stuurbekrachtiging
Traction control

Sinds ik de auto in mijn bezit heb (3 jaar geleden) is er voor € 6.000,00 aan onderhoud en modificaties uitgevoerd. Los van het onderhoud volgens schema was dit o.a.:

Chiptuning van 75pk naar 100pk, EGR softwarematig dicht gezet bij VAG Techniek- Nokkenas sensor vervangen
Remschijven + -blokken voor
Comfort knipperlicht
Accu
DAB+ autoradio + carkit
Homokineten
Versnellingsbak met langere verhoudingen gemonteerd (JDD-bak met 98k km gelopen uit een Seat Ibiza Ecomotive, minder toeren en geluid op de snelweg en zuiniger)
Koppeling + druklager vervangen
Lichtschakelaar vervangen

De auto staat op 4x Michelin Crossclimate (4 seizoensbanden) met ± 5mm profiel en de airco is nog koud. De auto heeft een blauw interieur en een dubbele bodem in de kofferbak. Tussen de beurten door (interval 15k km) hoeft er nooit olie bijgevuld te worden.
De kilometerstand is kloppend, deze staat namelijk ook in de ECU opgeslagen en is van daar uit uit te lezen. Onderhoud heeft de laatste jaren bij de A2 Dokter in Waalwijk plaatsgevonden, welke zeer goed staat aangeschreven in A2-kringen.

De auto heeft APK t/m 30 november 2020, distributieriem + rollen is vervangen bij 256.000km. Bij 330.000km heeft de auto een kleine beurt gehad.

De auto heeft ook enkele minpunten:

Recent heeft de oliepompketting zich 1x licht laten horen. Op dit moment niet hoorbaar, maar zit er wel aan te komen. Het onderdeel zelf is niet zo duur, maar het kost wel veel werk om deze te (laten) vervangen. Als je dit meepakt met distributiewissel zijn de meerkosten gering.
Er zit een gaatje in de draagarm linksvoor wat tot de APK afkeur zal leiden
De bumper rechtsachter is beschadigd (zie foto)
Kleine beschadiging op motorkap (zie foto)
De deurvangers van de voorportieren knakken bij het openen/sluiten van de portieren. Dit is een A2-kwaal die verder geen kwaad kan. Een reparatiesetje is ingebegrepen

Het is nog steeds een fijne auto die nog lang niet op is en nog veel goedkope kilometers erbij kan maken. Alles aan de auto voelt aan alsof de auto de helft van de kilometers heeft gelopen.

Zelf verkoop ik de auto nu, omdat ik de komende tijd aanzienlijk minder kilometers ga maken.

Bieden mag, maar dan naast de auto. De prijs is al afgestemd op de plus- en minpunten. Inruil niet mogelijk.
Ticcie
Audi A2 clublid
Berichten: 489
Lid geworden op: 15 okt 2019, 20:05
Locatie: Bussum
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

19 jul 2020, 19:51 0 x

Dat lijkt me een koopje! Zou er toch iets meer voor vragen in deze uitvoering en staat van onderhoud.

Het dubbele lijkt me ook niet gek?
Gebruikersavatar
RobinCS
Berichten: 72
Lid geworden op: 12 apr 2018, 20:30
Locatie: Westland
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

20 jul 2020, 08:12 1 x

De prijs is inderdaad scherp vergeleken met het aanbod op de bekende sites. Deze is niet 100% perfect, maar dat zijn de meeste duurdere ook niet verwacht ik.

En hoger bieden mag ook hoor, is op de huizenmarkt ook niet ongebruikelijk :mrgreen:
Gebruikersavatar
RobinCS
Berichten: 72
Lid geworden op: 12 apr 2018, 20:30
Locatie: Westland
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

25 jul 2020, 16:39 0 x

De auto is verkocht, er mag op een slotje op dit topic.
Gesloten