Ik heb het doormeten zelf niet eerder gedaan, ik weet niet of je in gemonteerde toestand kunt meten. Maar als je zover bent is demonteren weinig werk. Als het onderdeel stroef draait zou ik hem meteen vervangen.
Ze zijn nieuw vrij duur maar ze zijn goed te vinden op de sloop binnen de VAG groep.
En een nieuwe moet ingeleerd worden.
airbag lampje brandt
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
heel langzaam komt de A2 in het gebied van de youngtimers waarbij je blij bent als er een alarmlampje gaat branden, omdat je dan weet dat dat iig nog werkt...
betutteling is zinloos; passie is Goud
-
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
IK heb ook een airbag storing die na resetten weer terugkomt. Heb de boel losgehaald en ingespoten met contactspray maar storing kwam vrij snel weer terug.Paulus schreef: ↑19 nov 2023, 21:56Ik heb het doormeten zelf niet eerder gedaan, ik weet niet of je in gemonteerde toestand kunt meten. Maar als je zover bent is demonteren weinig werk. Als het onderdeel stroef draait zou ik hem meteen vervangen.
Ze zijn nieuw vrij duur maar ze zijn goed te vinden op de sloop binnen de VAG groep.
En een nieuwe moet ingeleerd worden.
Wat voor onderdeel zoek ik precies? Een wikkelveer? Is er een onderdeelnummer bekend misschien