eekhoorntje schreef: ↑17 apr 2021, 14:16Pon en vele onderdelen leveranciers hebben ze niet meer....
Dan kom je bij de speciaalzaken terecht, die voorraad of laten maken.
Ik weet dat ze van vele niet meer te koop zijnde vaak onderdelen dumpen. De VW K70 die kort verkocht is een veel roest vertoonde ging ook vele delen de oude ijzer bak in, was enorme voorraad en nauwelijks vraag naar....
Gelukkig is de A2 ondanks matige verkoop ooit erg populair geworden en kan nog moeiteloos 20 jaren lang onderdelen vraag opleveren.
Hier in NL meer gebruikte dan ooit nieuwe afgeleverde inmiddels, net als 3L versie hier nauwelijks nieuw is geleverd maar vele gebruikte invoer.
Verder goed te lezen een Lak specialist...
Daar valt als je privé op Zaterdag kunt klussen geen Centen maar hele Euro's in te behalen.
Verder weet ik dat in geheel Europa nu vele diesels gedumpt worden voor sloop, dus complete sets mits je er een met niet teveel KM kunt vinden.
Maar zelf reviseren lijkt me slimmer, met extra massa draad en netjes werken kom je een heel eind.
Een ring van Neopreen Rubber en het Vet zal niet meer weg lopen.
Succes met sleutelen...
Was het een gekochte Witte of zelf?????
Ik weet dat vele een rommelaar overspuiten in zeldzame kleuren.
Origineel wit en niet ingevoerd.
Uiteraard was mij de lakstand en aangekochte beschadigingen niet naar mn zin.
Dus ik heb na aankoop, deze zelf voorzien van een nieuw strak en stralend jasje.