afscheid?

Projecten, modificaties en accessoires.
Gebruikersavatar
august
Berichten: 35
Lid geworden op: 07 jul 2018, 11:41
Locatie: Hoogezand-Sappemeer
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

01 nov 2020, 11:01 0 x

Eekhoorn weer met z'n onnavolgbaar leesvoer, ik heb er een nacht over moeten slapen om het enigszins te volgen.

Ga een cursus logica volgen op de universiteit! Ik ga t niet eens doen, maar alles wat je beweert, is bij wijze van spreken met een muisklik door te prikken.

Weer een exemplarisch voorbeeld van wat een aantal forum leden hier nog liever doen dan wezenlijke info over een a2 uit te wisselen, nl de groepsdynamica hier ff lekker aanwakkeren. Provoceeren met domme opmerkingen en dan excelleren in het volgende tweegevecht. En dan tenslotte met behaalde winst bij wijze van spreken tevreden weer op de bank dom tv kijken. De honger naar bevestiging van de gedachte ik ben beter dan jij of ik weet meer dan jij, of ik kan je beter klem lullen dan jij, etc., is weer gestild.

Ik vind dit gedoe zeker niet prettig, maar als t moet wil ik me ook wel even 'uitleven' en mee doen want ik ben de allerbeste klemlullen die er in NL rondloopt! Niet prettig om het te volgen en niet prettig zo bejegend te worden nadat je een opmerking hebt geplaatst.

E.e.a. geeft blijk van m.i. ondergekwalificeerde webmasters of hoe ze oo mogen heten.

He he. Dat moest ik ff kwijt.
Gebruikersavatar
DED@2
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 dec 2016, 23:06
Locatie: Zoetermeer
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

01 nov 2020, 11:48 4 x

Beste August,

Ik moest jouw reply een aantal keer lezen om de boodschap tot me door te laten dringen.

Ik ben het met je eens dat sommige topics of discussies de bocht uitgieren, mede door uitgesproken meningen van forumleden. Dat kan nu eenmaal anno 2020. Ik hoop alleen niet dat je het forum over een kam scheert, enkel om een exemplarisch lid. Ja daar bedoel ik @eekhoorntje mee. Ook ik zou willen dat hij zich meer zou beperken tot de inhoud dan met zijn wereldbeelden en astrale inzichten. 9 van de 10 keer heeft geen lezer een idee waar hij het over heeft. Vaak wordt dat als storend ervaren in een topic of discussie.

Ik denk dat het zeker beter kan! Als ik het vergelijk met het A2OC UK forum en A2 freunde.de is de eensgezindheid en betrokkenheid, meer aan de orde van de dag dan hier. Maar dat betekent niet dat hier geen kennis en kunde aanwezig is die graag gedeeld wordt met elkaar over en om de A2.

Naar mijn mening mag er daadkrachtiger opgetreden worden in het beheer van het forum. En anders zetten forumleden elkaar wel op hun plaats, maar dan is de irritatiegrens vaak al bereikt.

Misschien sla ik de plank helemaal mis en heb ik je boodschap niet begrepen, dan hoor ik dat graag. En ja als je de keuze hebt tussen een A2 en een A8 dan zou ik er ook even voor moeten gaan zitten. Vaak zit de grootste lol in het zoeken en oriënteren, ik hoop dan ook dat je een mooi en goed exemplaar op de kop tikt en deze laat shinen hier op het forum.

My 2 cents en een fijne (zon)dag,

DED@2
Gebruikersavatar
Peter_Audi_A2
Audi A2 clublid
Berichten: 3779
Lid geworden op: 04 feb 2012, 16:45
Locatie: Rhenen
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

01 nov 2020, 11:52 2 x

Ik houd het kort:
Afbeelding

Geldt ook voor andere (dier)soorten. Bij twijfel, raadpleeg de boswachter. ;)
Gebruikersavatar
toutdroit
Audi A2 clublid
Berichten: 462
Lid geworden op: 08 okt 2020, 12:59
Locatie: Utrecht
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

01 nov 2020, 12:18 0 x

Met excuses voor het "ver buiten dit onderwerp maar toch niet helemaal" bericht

Ach, er zijn nu eenmaal "beeld denkers" en "lees" denkers, met natuurlijk alle mogelijke tussenvormen.

Beeld denker: Denkt in beelden, die met grote snelheid langskomen.
De beschrijving van die beelden is gewoonlijk niet kompleet want hij 'ziet' het luid en duidelijk. Daarom ziet hij het ook niet waarom mensen het niet 'snappen'.
Voor een uitgesproken "lees denker" is dit gewoonlijk moeilijk tot niet te volgen.

Lees denker: Ziet heel sterk het logische verband tussen woorden en zinnen.
De waarde van de informatie wordt voor hem hierdoor bepaald.
Als een uitgesproker "beelddenker" een "leesdenker" bericht leest komen er weer een hoop beelden langs en 'oeps, daar komt weer een bericht' :flushed:
In Nederland: Audi A2 BBY 2005; heel erg sprintblauw
In Gabon: Musso sports 4x4 2006; Korando 4x4 2005
Gebruikersavatar
august
Berichten: 35
Lid geworden op: 07 jul 2018, 11:41
Locatie: Hoogezand-Sappemeer
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

01 nov 2020, 13:37 1 x

Goed lezen valt niet mee Ded

Ondergekwalificeerd sloeg in mijn tekst uitsluitend op de manier van omgang hier en zeker niet op de aanwezige kennis en kunde aangaande de A2.


En de keuze tussen een a2 en a8 van MIJ.
Het is geen keuze tussen 2 alternatieven. betekent ik vind a8 een monsterauto en voor ik onder de zoden lig, wil ik er op zn minst in gereden hebben. Verder niks. En of je die keuze begrijpt of niet', interesseert me ene moer. Das mijn zaak.
Als je uitspraken doet over die keuze, begrijp je er niet veel van.

Das mijn idee

Maar ik ben blij dat je in grote lijnen begrijpt en beaamt wat ik bedoel, want dit stoort me al jaren hier. Allemaal schoolmeesters die toevallig een a2 hebben..... Er zijn fora (?) die dit verschijnsel in het geheel niet vertonen.

Verder prettige zondag gewenst.
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

01 nov 2020, 15:40 0 x

Voor ooit een A8 te rijden?

Gewoon proefrit vragen en geen oude reparatie gevoelige en lastig weer te verkopen A8 van 1996 zomaar aanschaffen.

Ik heb een A8 voordelig gekocht, van Duitsland naar Nederland gereden en weggezet.
Ik weet nog onderweg de benzine kosten....
Dat is een A2 misliep, dat was niets meer... en toen voor €300,- de A8 zag staan....
Niemand wil die oude dure hebben blijkbaar.
Ik heb een 1998 exemplaar, mooie donker blauwe en staat nu al weer een flinke tijd stil
En heb er verder geen ervaring mee, even gekeken toen ik die €1400,- voor tandriem las.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Gesloten